Intelektualny system sterowania jakością spalania paliwa = The intellectual system of a combustion quality control / Aleksander Szkarowski, Oleg N. Nowikow, Aleksej N. Okatjew, Michaił A. Kociergin.
Rodzaj materiału:
ArtykułJęzyk: polski Język streszczenia: angielski Szczegóły wydania: 2003.Tematy: Rodzaj/forma:
W: Zeszyty Naukowe Wydziału Budownictwa i Inżynierii Środowiska Politechniki Koszalińskiej. - 2003, nr 21, s. 117-126Streszczenie: Problem udoskonalenia spalania paliwa wiąże się z koniecznością jednoczesnego rozwiązywania zagadnień podwyższenia ekonomiczności zużycia paliwa i zmniejszenia zanieczyszczenia atmosfery szkodliwymi produktami spalania. Za jeden z najbardziej perspektywicznych autorzy uważają sposób spalania paliwa z krytycznym nadmiarem powietrza. Opracowano system automatycznego sterowania jakością spalania paliwa "Fakel-1" nadający się do projektowego dopasowania w każdym konkretnym przypadku optymalizacji pracy działających kotłów.
| Typ dokumentu | Obecna biblioteka | Sygnatura | Status | Termin zwrotu | Kod kreskowy | |
|---|---|---|---|---|---|---|
Artykuł
|
Bibliografia Prac Pracowników - BPK | 0101 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Nie można wypożyczyć |
Dane z autopsji.
Problem udoskonalenia spalania paliwa wiąże się z koniecznością jednoczesnego rozwiązywania zagadnień podwyższenia ekonomiczności zużycia paliwa i zmniejszenia zanieczyszczenia atmosfery szkodliwymi produktami spalania. Za jeden z najbardziej perspektywicznych autorzy uważają sposób spalania paliwa z krytycznym nadmiarem powietrza. Opracowano system automatycznego sterowania jakością spalania paliwa "Fakel-1" nadający się do projektowego dopasowania w każdym konkretnym przypadku optymalizacji pracy działających kotłów.
