Kampanie promocyjne karpia - zakres, korzyści, zagrożenia /
WOŹNIAK, Barbara. Politechnika Koszalińska - Wydział Ekonomii i Zarządzania, Katedra Marketingu i Badań Rynkowych - Zakład Marketingu 1993 - 1996.
Kampanie promocyjne karpia - zakres, korzyści, zagrożenia / Barbara Woźniak.
Dane z autopsji.
Zdaniem autorki artykułu: aby zwiększyć spożycie karpia poza świętami, czy wręcz upowszechnić jedzenie karpia, należy w promocji karpia postawić na walory konsumpcyjne (smakowe, zdrowotne, kulinarne - łatwość przyrządzania). Wtedy karp będzie konkurował o miejsce w koszyku zakupów nabywców z innymi rybami przez cały rok.
Karp.
Promocja handlowa.
Konsumenci (ekon.).
366 658.82
Kampanie promocyjne karpia - zakres, korzyści, zagrożenia / Barbara Woźniak.
Dane z autopsji.
Zdaniem autorki artykułu: aby zwiększyć spożycie karpia poza świętami, czy wręcz upowszechnić jedzenie karpia, należy w promocji karpia postawić na walory konsumpcyjne (smakowe, zdrowotne, kulinarne - łatwość przyrządzania). Wtedy karp będzie konkurował o miejsce w koszyku zakupów nabywców z innymi rybami przez cały rok.
Karp.
Promocja handlowa.
Konsumenci (ekon.).
366 658.82
