Logo BPK

Bibliografia Prac Pracowników

Politechniki Koszalińskiej

Kampanie promocyjne karpia - zakres, korzyści, zagrożenia /

WOŹNIAK, Barbara. Politechnika Koszalińska - Wydział Ekonomii i Zarządzania, Katedra Marketingu i Badań Rynkowych - Zakład Marketingu 1993 - 1996.

Kampanie promocyjne karpia - zakres, korzyści, zagrożenia / Barbara Woźniak.

Dane z autopsji.

Zdaniem autorki artykułu: aby zwiększyć spożycie karpia poza świętami, czy wręcz upowszechnić jedzenie karpia, należy w promocji karpia postawić na walory konsumpcyjne (smakowe, zdrowotne, kulinarne - łatwość przyrządzania). Wtedy karp będzie konkurował o miejsce w koszyku zakupów nabywców z innymi rybami przez cały rok.


Karp.
Promocja handlowa.
Konsumenci (ekon.).

366 658.82
© 2014 Biblioteka Politechniki Koszalińskiej :: BIBLIOGRAFIA PRAC PRACOWNIKÓW