Identyfikacja stanu technicznego oraz podstawy prognozowania pracochłonności napraw urządzeń mechanicznych na przykładzie eksploatacji statków powietrznych : rozprawa doktorska /
Głowiński, Sebastian.
Identyfikacja stanu technicznego oraz podstawy prognozowania pracochłonności napraw urządzeń mechanicznych na przykładzie eksploatacji statków powietrznych : rozprawa doktorska / Sebastian Głowiński. - Koszalin : [s.n], 2004. - 212 stron : ilustracje ; 30 cm + 2 recenzje.
Rozprawa doktorska. Politechnika Koszalińska. 2004.
Bibliografia na stronach 199-203.
Dostępne online na zasadzie licencji Creative Commons wersja BY-NC 4.0.
W pracy pracochłonność jest rozpatrywana jako liczba godzin potrzebna na usunięcie jednej lub większej liczby awarii. Rozprawa powstała w związku z potrzebą wypełnienia luki metodycznej istniejącej w naukowym warsztacie badawczym, dotyczącym identyfikacji stanu i prognozowania pracochłonności usuwania awarii urządzeń mechanicznych - statków powietrznych. Przeprowadzone badania pozwalają na sformułowanie tezy, że istnieją modele prognostyczne, które z określoną dokładnością są w stanie przewidzieć przyszłe wielkości pracochłonności usuwania awarii na podstawie zgromadzonych danych.
Naprawa maszyn Prognozowanie Eksploatacja Niezawodność Pracochłonność
Rozprawa doktorska
Inżynieria i technika
629.73 62-192
Identyfikacja stanu technicznego oraz podstawy prognozowania pracochłonności napraw urządzeń mechanicznych na przykładzie eksploatacji statków powietrznych : rozprawa doktorska / Sebastian Głowiński. - Koszalin : [s.n], 2004. - 212 stron : ilustracje ; 30 cm + 2 recenzje.
Rozprawa doktorska. Politechnika Koszalińska. 2004.
Bibliografia na stronach 199-203.
Dostępne online na zasadzie licencji Creative Commons wersja BY-NC 4.0.
W pracy pracochłonność jest rozpatrywana jako liczba godzin potrzebna na usunięcie jednej lub większej liczby awarii. Rozprawa powstała w związku z potrzebą wypełnienia luki metodycznej istniejącej w naukowym warsztacie badawczym, dotyczącym identyfikacji stanu i prognozowania pracochłonności usuwania awarii urządzeń mechanicznych - statków powietrznych. Przeprowadzone badania pozwalają na sformułowanie tezy, że istnieją modele prognostyczne, które z określoną dokładnością są w stanie przewidzieć przyszłe wielkości pracochłonności usuwania awarii na podstawie zgromadzonych danych.
Naprawa maszyn Prognozowanie Eksploatacja Niezawodność Pracochłonność
Rozprawa doktorska
Inżynieria i technika
629.73 62-192
