Logo BPK

Bibliografia Prac Pracowników

Politechniki Koszalińskiej

Kierunki rozwoju gospodarczego regionów peryferyjnych w aspekcie marketingu /

DELUGA, Włodzimierz. Politechnika Koszalińska - Instytut Ekonomi i Zarządzania, Zakład Marketingu 1996 - .

Kierunki rozwoju gospodarczego regionów peryferyjnych w aspekcie marketingu / Włodzimierz Deluga, Jacek Chotkowski.

Dane z autopsji.

Treścią pracy jest analiza uwarunkowań wzrostu gospodarczego regionów o niższym poziomie rozwoju oraz przedstawienie roli marketingu w tym procesie. W ustaleniu kierunków rozwoju gospodarki regionu, jako wyjściowego elementu budowy strategii rozwoju, należy wykorzystać miejscowy potencjał (silne strony) oraz uwarunkowania przyrodnicze i ekonomiczne. Kluczowe czynniki poprawy konkurencyjności regionów peryferyjnych to zwiększenie budżetu lokalnego, aktywne poszukiwanie środków finansowych na cele rozwojowe oraz skuteczne pozyskiwanie inwestorów.


Gospodarka.
Marketing terytorialny.


Materiały konferencyjne.

339.138 332.1
© 2014 Biblioteka Politechniki Koszalińskiej :: BIBLIOGRAFIA PRAC PRACOWNIKÓW