Kierunki rozwoju gospodarczego regionów peryferyjnych w aspekcie marketingu /
DELUGA, Włodzimierz. Politechnika Koszalińska - Instytut Ekonomi i Zarządzania, Zakład Marketingu 1996 - .
Kierunki rozwoju gospodarczego regionów peryferyjnych w aspekcie marketingu / Włodzimierz Deluga, Jacek Chotkowski.
Dane z autopsji.
Treścią pracy jest analiza uwarunkowań wzrostu gospodarczego regionów o niższym poziomie rozwoju oraz przedstawienie roli marketingu w tym procesie. W ustaleniu kierunków rozwoju gospodarki regionu, jako wyjściowego elementu budowy strategii rozwoju, należy wykorzystać miejscowy potencjał (silne strony) oraz uwarunkowania przyrodnicze i ekonomiczne. Kluczowe czynniki poprawy konkurencyjności regionów peryferyjnych to zwiększenie budżetu lokalnego, aktywne poszukiwanie środków finansowych na cele rozwojowe oraz skuteczne pozyskiwanie inwestorów.
Gospodarka.
Marketing terytorialny.
Materiały konferencyjne.
339.138 332.1
Kierunki rozwoju gospodarczego regionów peryferyjnych w aspekcie marketingu / Włodzimierz Deluga, Jacek Chotkowski.
Dane z autopsji.
Treścią pracy jest analiza uwarunkowań wzrostu gospodarczego regionów o niższym poziomie rozwoju oraz przedstawienie roli marketingu w tym procesie. W ustaleniu kierunków rozwoju gospodarki regionu, jako wyjściowego elementu budowy strategii rozwoju, należy wykorzystać miejscowy potencjał (silne strony) oraz uwarunkowania przyrodnicze i ekonomiczne. Kluczowe czynniki poprawy konkurencyjności regionów peryferyjnych to zwiększenie budżetu lokalnego, aktywne poszukiwanie środków finansowych na cele rozwojowe oraz skuteczne pozyskiwanie inwestorów.
Gospodarka.
Marketing terytorialny.
Materiały konferencyjne.
339.138 332.1
