Rola i znaczenie stanowisk wizualizacyjnych w dydaktyce termomechaniki płynów /
MAJKA, Krzysztof. Wyższa Szkoła Inżynierska w Koszalinie - Wydział Mechaniczny, Zakład Termodynamiki i Chłodnictwa 1973 - 1996.
Rola i znaczenie stanowisk wizualizacyjnych w dydaktyce termomechaniki płynów / Krzysztof Majka, Henryk Charun, Tadeusz Bohdal. - 1993.
Dane z autopsji.
Przedstawiono przykłady oryginalnych konstrukcji dydaktycznych stanowisk wizualizacyjnych oraz zaprezentowano niektóre uzyskane efekty. Wykazano rolę i znaczenie tego typu stanowisk w procesie nauczania.
Mechanika płynów.
621.5/.6:532:378.091.3
Rola i znaczenie stanowisk wizualizacyjnych w dydaktyce termomechaniki płynów / Krzysztof Majka, Henryk Charun, Tadeusz Bohdal. - 1993.
Dane z autopsji.
Przedstawiono przykłady oryginalnych konstrukcji dydaktycznych stanowisk wizualizacyjnych oraz zaprezentowano niektóre uzyskane efekty. Wykazano rolę i znaczenie tego typu stanowisk w procesie nauczania.
Mechanika płynów.
621.5/.6:532:378.091.3
