Znaczenie opakowania w sprzedaży produktów mleczarskich /
KLONOWSKA-MATYNIA, Maria. Politechnika Koszalińska - Instytut Ekonomii i Zarządzania, Zakład Ekonomii 1999 - .
Znaczenie opakowania w sprzedaży produktów mleczarskich / Maria Klonowska-Matynia.
Dane z autopsji.
W artykule zaprezentowano wyniki badań empirycznych, którym celem było zweryfikowanie głównych kryteriów zakupu produktów mleczarskich, ze szczególnym określeniem roli opakowania produktu.
Produkty mleczne.
Opakowania.
Techniki sprzedaży.
621.798
Znaczenie opakowania w sprzedaży produktów mleczarskich / Maria Klonowska-Matynia.
Dane z autopsji.
W artykule zaprezentowano wyniki badań empirycznych, którym celem było zweryfikowanie głównych kryteriów zakupu produktów mleczarskich, ze szczególnym określeniem roli opakowania produktu.
Produkty mleczne.
Opakowania.
Techniki sprzedaży.
621.798
