Rola marketingu terytorialnego w aktywizacji społeczno-gospodarczej środowisk lokalnych /
DELUGA, Włodzimierz. Politechnika Koszalińska - Wydział Ekonomii i Zarządzania, Katedra Marketingu i Badań Rynkowych 1993 - .
Rola marketingu terytorialnego w aktywizacji społeczno-gospodarczej środowisk lokalnych / Włodzimierz Deluga.
Role of teritorial marketing in socio-economic mobilization of local circles
Dane z autopsji.
Celem niniejszych rozważań jest wskazanie na rolę marketingu terytorialnego w rozwoju społeczno-gospodarczym środowisk lokalnych. W opracowaniu posłużono się doświadczeniami miasta Piła, a szczególnie wynikami badań ankietowych, które być może nie są w pełni reprezentacyjne, nie mniej jednak odzwierciedlają ogólną tendencję. Jest to zderzenie praktyk obecnych z ogólnie przyjętą teorią.
Rozwój regionalny.
Marketing terytorialny.
339.138
Rola marketingu terytorialnego w aktywizacji społeczno-gospodarczej środowisk lokalnych / Włodzimierz Deluga.
Role of teritorial marketing in socio-economic mobilization of local circles
Dane z autopsji.
Celem niniejszych rozważań jest wskazanie na rolę marketingu terytorialnego w rozwoju społeczno-gospodarczym środowisk lokalnych. W opracowaniu posłużono się doświadczeniami miasta Piła, a szczególnie wynikami badań ankietowych, które być może nie są w pełni reprezentacyjne, nie mniej jednak odzwierciedlają ogólną tendencję. Jest to zderzenie praktyk obecnych z ogólnie przyjętą teorią.
Rozwój regionalny.
Marketing terytorialny.
339.138
