Logo BPK

Bibliografia Prac Pracowników

Politechniki Koszalińskiej

Rola marketingu terytorialnego w aktywizacji społeczno-gospodarczej środowisk lokalnych /

DELUGA, Włodzimierz. Politechnika Koszalińska - Wydział Ekonomii i Zarządzania, Katedra Marketingu i Badań Rynkowych 1993 - .

Rola marketingu terytorialnego w aktywizacji społeczno-gospodarczej środowisk lokalnych / Włodzimierz Deluga.


Role of teritorial marketing in socio-economic mobilization of local circles

Dane z autopsji.

Celem niniejszych rozważań jest wskazanie na rolę marketingu terytorialnego w rozwoju społeczno-gospodarczym środowisk lokalnych. W opracowaniu posłużono się doświadczeniami miasta Piła, a szczególnie wynikami badań ankietowych, które być może nie są w pełni reprezentacyjne, nie mniej jednak odzwierciedlają ogólną tendencję. Jest to zderzenie praktyk obecnych z ogólnie przyjętą teorią.


Rozwój regionalny.
Marketing terytorialny.

339.138
© 2014 Biblioteka Politechniki Koszalińskiej :: BIBLIOGRAFIA PRAC PRACOWNIKÓW