Wybrane problemy komunikacyjne w procesie badań marketingowych na terenie wielkich aglomeracji miejskich /
OCZACHOWSKA, Alina. Politechnika Koszalińska - Wydział Ekonomii i Zarządzania, Katedra Marketingu i Badań Rynkowych - Zakład Marketingu 2004 - .
Wybrane problemy komunikacyjne w procesie badań marketingowych na terenie wielkich aglomeracji miejskich / Alina Oczachowska.
Dane z autopsji.
Dotyczy problemów występujących podczas przeprowadzania badań w dużych aglomeracjach miejskich. Po przeprowadzeniu wywiadu pogłębionego z ankieterami okazało się, że do podstawowych barier należą: ograniczenia czasowe, zgiełk uliczny, niechęć do udzielania wywiadu i wpuszczania ankieterów do domów.
Badania marketingowe.
Ankieta.
Komunikowanie marketingowe.
303.4/.8
Wybrane problemy komunikacyjne w procesie badań marketingowych na terenie wielkich aglomeracji miejskich / Alina Oczachowska.
Dane z autopsji.
Dotyczy problemów występujących podczas przeprowadzania badań w dużych aglomeracjach miejskich. Po przeprowadzeniu wywiadu pogłębionego z ankieterami okazało się, że do podstawowych barier należą: ograniczenia czasowe, zgiełk uliczny, niechęć do udzielania wywiadu i wpuszczania ankieterów do domów.
Badania marketingowe.
Ankieta.
Komunikowanie marketingowe.
303.4/.8
