Reklama w TV i prasie motoryzacyjnej /
ZARĘBSKI, Patrycjusz. Politechnika Koszalińska - Wydział Mechaniczny, Zakład Zarządzania i Marketingu w Budowie i Eksploatacji Maszyn 2000 - .
Reklama w TV i prasie motoryzacyjnej / Monika Jaruszewska, Waldemar Jaruszewski, Patrycjusz Zarębski.
Advertisement at TV and press motor
Dane z autopsji.
W artykule opisano dwa media reklamy tj.: TV i prasę oddziałujące na odbiorców. Zrozumienie mechanizmów oddziaływania mediów reklamy może pomóc w ich lepszym wyborze, a w konsekwencji może zapewnić większą skuteczność działań reklamowych.
Reklama telewizyjna.
Reklama prasowa.
Materiały konferencyjne.
656.13 659.1
Reklama w TV i prasie motoryzacyjnej / Monika Jaruszewska, Waldemar Jaruszewski, Patrycjusz Zarębski.
Advertisement at TV and press motor
Dane z autopsji.
W artykule opisano dwa media reklamy tj.: TV i prasę oddziałujące na odbiorców. Zrozumienie mechanizmów oddziaływania mediów reklamy może pomóc w ich lepszym wyborze, a w konsekwencji może zapewnić większą skuteczność działań reklamowych.
Reklama telewizyjna.
Reklama prasowa.
Materiały konferencyjne.
656.13 659.1
