Opakowania produktów na rynku mleczarskim : studium empiryczne /
KLONOWSKA-MATYNIA, Maria. Politechnika Koszalińska - Instytut Ekonomii i Zarządzania, Zakład Ekonomii 1999 - .
Opakowania produktów na rynku mleczarskim : studium empiryczne / Maria Klonowska-Matynia. - Koszalin : Wydaw. Uczelniane Politechniki Koszalińskiej, 2010. - (Monografia Instytutu Ekonomii i Zarządzania / Politechnika Koszalińska ; nr 191 )
Dane z autopsji.
Głównym celem monografii jest ocena opakowania jako determinanty zakupu produktów mleczarskich oraz ocena ważności jego cech i funkcji na różnych etapach konsumpcji. Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. W części teoretycznej dokonano kwerendy literatury krajowej i zagranicznej dotyczącej opakowania produktu w procesie zakupu i działalności marketingowej przedsiębiorstw. W części badawczej opisano wyniki badań empirycznych przeprowadzonych wśród nabywców i producentów produktów mleczarskich w Polsce.
Mleczarstwo.
Produkty mleczne.
Opakowania.
621.798
Opakowania produktów na rynku mleczarskim : studium empiryczne / Maria Klonowska-Matynia. - Koszalin : Wydaw. Uczelniane Politechniki Koszalińskiej, 2010. - (Monografia Instytutu Ekonomii i Zarządzania / Politechnika Koszalińska ; nr 191 )
Dane z autopsji.
Głównym celem monografii jest ocena opakowania jako determinanty zakupu produktów mleczarskich oraz ocena ważności jego cech i funkcji na różnych etapach konsumpcji. Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. W części teoretycznej dokonano kwerendy literatury krajowej i zagranicznej dotyczącej opakowania produktu w procesie zakupu i działalności marketingowej przedsiębiorstw. W części badawczej opisano wyniki badań empirycznych przeprowadzonych wśród nabywców i producentów produktów mleczarskich w Polsce.
Mleczarstwo.
Produkty mleczne.
Opakowania.
621.798
