E-marketing w motoryzacji /
ZARĘBSKI, Patrycjusz. Politechnika Koszalińska - Wydział Mechaniczny, Zakład Zarządzania i Marketingu w Budowie i Eksploatacji Maszyn 2000 - .
E-marketing w motoryzacji / Patrycjusz Zarębski, Andrzej Wiśniewski, Borys Storch.
E-marketing in the motorization
Dane z autopsji.
Niniejsze opracowanie jest próbą oceny Internetu pod względem przydatności dla marketingu a w szczególności marketingu motoryzacyjnego. Przebadano finalnych odbiorców usługi internetowej pod względem ich liczby, wieku oraz wykształcenia. Przedstawiono główne formy e-marketingu a w końcowej części konkretne przykłady e-reklamy wybranych firm samochodowych.
Marketing elektroniczny.
Reklama internetowa.
Badania marketingowe.
Materiały konferencyjne.
629.33
E-marketing w motoryzacji / Patrycjusz Zarębski, Andrzej Wiśniewski, Borys Storch.
E-marketing in the motorization
Dane z autopsji.
Niniejsze opracowanie jest próbą oceny Internetu pod względem przydatności dla marketingu a w szczególności marketingu motoryzacyjnego. Przebadano finalnych odbiorców usługi internetowej pod względem ich liczby, wieku oraz wykształcenia. Przedstawiono główne formy e-marketingu a w końcowej części konkretne przykłady e-reklamy wybranych firm samochodowych.
Marketing elektroniczny.
Reklama internetowa.
Badania marketingowe.
Materiały konferencyjne.
629.33
