Strategie marketingowe elementem transformacji ekonomicznej banku = Marketing strategies as the element of economic transformation of bank /
RATAJSKI, Ryszard. Politechnika Koszalińska - Instytut Zarządzania i Marketingu, Katedra Marketingu 1996 - .
Strategie marketingowe elementem transformacji ekonomicznej banku = Marketing strategies as the element of economic transformation of bank / Ryszard Ratajski. - 1997.
Dane z autopsji.
Artykuł jest jednym z cyklu artykułów poruszających zagadnienia marketingu bankowego. Przedstawiono podstawowe strategie, które wpływają na transformację polityki banku oraz dobór odpowiednich segmentów, jak również funkcjonowanie systemu operacyjnego dla potencjalnych i aktualnych klientów.
Polska - ustrój - od 1989 r.
Banki.
Marketing.
339.138
Strategie marketingowe elementem transformacji ekonomicznej banku = Marketing strategies as the element of economic transformation of bank / Ryszard Ratajski. - 1997.
Dane z autopsji.
Artykuł jest jednym z cyklu artykułów poruszających zagadnienia marketingu bankowego. Przedstawiono podstawowe strategie, które wpływają na transformację polityki banku oraz dobór odpowiednich segmentów, jak również funkcjonowanie systemu operacyjnego dla potencjalnych i aktualnych klientów.
Polska - ustrój - od 1989 r.
Banki.
Marketing.
339.138
