Analiza potrzeb i zachowań turystów w koszalińskim = An analysis of needs and behaviours of tourists in Koszalin /
SZWICHTENBERG, Aleksander. Politechnika Koszalińska - Instytut Zarządzania i Marketingu, Katedra Turystyki i Zagospodarowania Przestrzennego 1996 - .
Analiza potrzeb i zachowań turystów w koszalińskim = An analysis of needs and behaviours of tourists in Koszalin / Jolanta Mazurek, Aleksander Szwichtenberg. - 1997.
Dane z autopsji.
Wyniki ankiety pozwoliły na określenie względnie jednorodnych grup konsumentów, a także przybliżenie pożądanych przez turystów dóbr i usług. W zmieniającej się sytuacji rynkowej tego typu badania służą dostosowaniu oferty turystycznej do wymagań konsumentów, wskazaniu właściwej lokalizacji obiektów i przez to wykreowaniu województwa atrakcyjnego turystycznie.
Konsumenci (ekon.) - badanie.
Koszalin (woj. zachodniopomorskie) - turystyka.
338.48
Analiza potrzeb i zachowań turystów w koszalińskim = An analysis of needs and behaviours of tourists in Koszalin / Jolanta Mazurek, Aleksander Szwichtenberg. - 1997.
Dane z autopsji.
Wyniki ankiety pozwoliły na określenie względnie jednorodnych grup konsumentów, a także przybliżenie pożądanych przez turystów dóbr i usług. W zmieniającej się sytuacji rynkowej tego typu badania służą dostosowaniu oferty turystycznej do wymagań konsumentów, wskazaniu właściwej lokalizacji obiektów i przez to wykreowaniu województwa atrakcyjnego turystycznie.
Konsumenci (ekon.) - badanie.
Koszalin (woj. zachodniopomorskie) - turystyka.
338.48
