Sugestia w reklamie /
KACZMAREK-ŚLIWIŃSKA, Monika. Politechnika Koszalińska - Instytut Zarządzania i Marketingu, Katedra Metod Ilościowych 1996 -1999.
Sugestia w reklamie / Monika Kaczmarek. - 1998.
Dane z autopsji.
Do stworzenia dobrej reklamy okazuje się, że nie wystarczy już być tylko świetnym grafikiem, człowiekiem kreatywnym i znającym produkt oraz odbiorców, ale także należy być dobrym psychologiem. To pozwala na właściwe połączenie odpowiedniego typu sugestii z najlepszą, rzeczową, argumentacją.
Reklama.
Sugestia.
659
Sugestia w reklamie / Monika Kaczmarek. - 1998.
Dane z autopsji.
Do stworzenia dobrej reklamy okazuje się, że nie wystarczy już być tylko świetnym grafikiem, człowiekiem kreatywnym i znającym produkt oraz odbiorców, ale także należy być dobrym psychologiem. To pozwala na właściwe połączenie odpowiedniego typu sugestii z najlepszą, rzeczową, argumentacją.
Reklama.
Sugestia.
659
