Application of algorithms in a system to control wheel lockup at braking: algorithm and model = Zastosowanie algorytmów genetycznych w systemie kontroli blokowania kół podczas hamowania - algorytmy i model systemu /
KACALAK, Wojciech. Politechnika Koszalińska - Wydział Mechaniczny, Katedra Mechaniki Precyzyjnej 1996 - .
Application of algorithms in a system to control wheel lockup at braking: algorithm and model = Zastosowanie algorytmów genetycznych w systemie kontroli blokowania kół podczas hamowania - algorytmy i model systemu / Wojciech Kacalak, Sebastian Macioszek, Adam Sobótka, Tomasz Witkowski. - 2004.
Dane z autopsji.
W artykule przedstawiono rozwiązanie dla systemu kontrolnego ABS z zastosowaniem algorytmów genetycznych. Zaprezentowana optymalizacja minimalizuje poślizg kół, zwiększa współczynnik przyczepności kół do drogi. Dane wejściowe dla minimalizacji poślizgu kół są otrzymywane przez optymalizator w wyniku działania opisanego algorytmu.
Inteligencja sztuczna.
Algorytmy genetyczne.
Materiały konferencyjne.
004.8 629.33
Application of algorithms in a system to control wheel lockup at braking: algorithm and model = Zastosowanie algorytmów genetycznych w systemie kontroli blokowania kół podczas hamowania - algorytmy i model systemu / Wojciech Kacalak, Sebastian Macioszek, Adam Sobótka, Tomasz Witkowski. - 2004.
Dane z autopsji.
W artykule przedstawiono rozwiązanie dla systemu kontrolnego ABS z zastosowaniem algorytmów genetycznych. Zaprezentowana optymalizacja minimalizuje poślizg kół, zwiększa współczynnik przyczepności kół do drogi. Dane wejściowe dla minimalizacji poślizgu kół są otrzymywane przez optymalizator w wyniku działania opisanego algorytmu.
Inteligencja sztuczna.
Algorytmy genetyczne.
Materiały konferencyjne.
004.8 629.33
