E-learning w nauczaniu jako technologia postępu edukacyjnego /
WOŹNIAK, Dariusz. Politechnika Koszalińska - Wydział Mechaniczny, Katedra Inżynierii Mechanicznej 1996 - .
E-learning w nauczaniu jako technologia postępu edukacyjnego / Dariusz Woźniak, Tomasz Królikowski, Błażej Bałasz.
Dane z autopsji.
Referat porusza tylko niektóre aspekty składowe związane bezpośrednio z nauczaniem/kształceniem poprzez e-learning. E-learning jest technologią nauczania/kształcenia i szkolenia z wykorzystaniem technik informatycznych, w sposób kompleksowy, bądź jako wspomaganie klasycznych metod nauczania , np. wykładu, ćwiczeń, tzw. Blended Learning. W strukturze e-learningu wyodrębnia się m.in. jego formy, jakość mertyoryczną i zawartość treści nauczania na nośniku elektronicznym, jakość systemu komputerowego, jakość wizualną przekazu, rodzaje i typy prezentacji, multimedialne bazy danych i ich zawartość. Uwzględniając wymogi redakcyjne autorzy odnieśli się tylko do niektórych aspektów popartych przykładami.
Nauczanie na odległość.
Materiały konferencyjne.
37.018.43
E-learning w nauczaniu jako technologia postępu edukacyjnego / Dariusz Woźniak, Tomasz Królikowski, Błażej Bałasz.
Dane z autopsji.
Referat porusza tylko niektóre aspekty składowe związane bezpośrednio z nauczaniem/kształceniem poprzez e-learning. E-learning jest technologią nauczania/kształcenia i szkolenia z wykorzystaniem technik informatycznych, w sposób kompleksowy, bądź jako wspomaganie klasycznych metod nauczania , np. wykładu, ćwiczeń, tzw. Blended Learning. W strukturze e-learningu wyodrębnia się m.in. jego formy, jakość mertyoryczną i zawartość treści nauczania na nośniku elektronicznym, jakość systemu komputerowego, jakość wizualną przekazu, rodzaje i typy prezentacji, multimedialne bazy danych i ich zawartość. Uwzględniając wymogi redakcyjne autorzy odnieśli się tylko do niektórych aspektów popartych przykładami.
Nauczanie na odległość.
Materiały konferencyjne.
37.018.43
