Rola administracji rządowej i samorządowej w aktywizacji działań promocyjnych na rzecz kreowania wizerunku miast turystycznych /
DELUGA, Włodzimierz. Politechnika Koszalińska - Wydział Ekonomii i Zarządzania, Katedra Marketingu i Badań Rynkowych 1993 - .
Rola administracji rządowej i samorządowej w aktywizacji działań promocyjnych na rzecz kreowania wizerunku miast turystycznych / Włodzimierz Deluga. - 2000.
Dane z autopsji.
W artykule przedstawiono wybrane problemy z zakresu oddziaływań promocyjnych, inicjowanych przez władze administracyjne i samorządowe dwóch nadmorskich kurortów Ustki i Łeby.
Turystyka.
Marketing terytorialny.
Wizerunek miasta.
338.48-048.65
Rola administracji rządowej i samorządowej w aktywizacji działań promocyjnych na rzecz kreowania wizerunku miast turystycznych / Włodzimierz Deluga. - 2000.
Dane z autopsji.
W artykule przedstawiono wybrane problemy z zakresu oddziaływań promocyjnych, inicjowanych przez władze administracyjne i samorządowe dwóch nadmorskich kurortów Ustki i Łeby.
Turystyka.
Marketing terytorialny.
Wizerunek miasta.
338.48-048.65
