Wykorzystanie promocji w działalności gospodarstw agroturystycznych /
MARCZAK, Mirosław. Politechnika Koszalińska - Wydział Ekonomii i Zarządzania, Katedra Turystyki i Demografii 1998 - .
Wykorzystanie promocji w działalności gospodarstw agroturystycznych / Mirosław Marczak, Jolanta Mazurek. - 2000.
Dane z autopsji.
Artykuł ukazuje pozytywne konsekwencje wykorzystywania instrumentów marketingowych, głównie promocyjnych w działalności wybranych gospodarstw agroturystycznych. Jest próbą określenia zależności między stosowaną promocją, a wzrostem popytu na usługi turystyczne.
Marketing regionalny.
Agroturystyka.
338.48-53 63
Wykorzystanie promocji w działalności gospodarstw agroturystycznych / Mirosław Marczak, Jolanta Mazurek. - 2000.
Dane z autopsji.
Artykuł ukazuje pozytywne konsekwencje wykorzystywania instrumentów marketingowych, głównie promocyjnych w działalności wybranych gospodarstw agroturystycznych. Jest próbą określenia zależności między stosowaną promocją, a wzrostem popytu na usługi turystyczne.
Marketing regionalny.
Agroturystyka.
338.48-53 63
