Środki komunikacji marketingowej w hotelach, obiektach wczasowych, miastach i regionach turystycznych /
SZWICHTENBERG, Aleksander. Politechnika Koszalińska - Wydział Ekonomii i Zarządzania, Katedra Turystyki 1996 - .
Środki komunikacji marketingowej w hotelach, obiektach wczasowych, miastach i regionach turystycznych / Aleksander Szwichtenberg. - 2000.
Dane z autopsji.
W artykule przedstawiono podejście do promocji turystycznej w mikroskali (hotele Koszalina, obiekty wypoczynkowe Łeby), makroskali (miasta, tj. Łeba - wybitnie turystyczne; Olsztyn i Koszalin - usługowe względem znanych w Polsce terenów turystycznych) oraz makroskali (Koszalińskie Pobrzeże Słowińskie).
Turystyka.
Marketing regionalny.
339.138 338.48
Środki komunikacji marketingowej w hotelach, obiektach wczasowych, miastach i regionach turystycznych / Aleksander Szwichtenberg. - 2000.
Dane z autopsji.
W artykule przedstawiono podejście do promocji turystycznej w mikroskali (hotele Koszalina, obiekty wypoczynkowe Łeby), makroskali (miasta, tj. Łeba - wybitnie turystyczne; Olsztyn i Koszalin - usługowe względem znanych w Polsce terenów turystycznych) oraz makroskali (Koszalińskie Pobrzeże Słowińskie).
Turystyka.
Marketing regionalny.
339.138 338.48
