Logo BPK

Bibliografia Prac Pracowników

Politechniki Koszalińskiej

Środki komunikacji marketingowej w hotelach, obiektach wczasowych, miastach i regionach turystycznych /

SZWICHTENBERG, Aleksander. Politechnika Koszalińska - Wydział Ekonomii i Zarządzania, Katedra Turystyki 1996 - .

Środki komunikacji marketingowej w hotelach, obiektach wczasowych, miastach i regionach turystycznych / Aleksander Szwichtenberg. - 2000.

Dane z autopsji.

W artykule przedstawiono podejście do promocji turystycznej w mikroskali (hotele Koszalina, obiekty wypoczynkowe Łeby), makroskali (miasta, tj. Łeba - wybitnie turystyczne; Olsztyn i Koszalin - usługowe względem znanych w Polsce terenów turystycznych) oraz makroskali (Koszalińskie Pobrzeże Słowińskie).


Turystyka.
Marketing regionalny.

339.138 338.48
© 2014 Biblioteka Politechniki Koszalińskiej :: BIBLIOGRAFIA PRAC PRACOWNIKÓW