Marketing w kształtowaniu usług hotelarskich Koszalina i Kołobrzegu /
SZWICHTENBERG, Zofia. Politechnika Koszalińska - Wydział Ekonomii i Zarządzania, Katedra Marketingu i Badań Rynkowych - Zakład Marketingu 1997 - 2006.
Marketing w kształtowaniu usług hotelarskich Koszalina i Kołobrzegu / Zofia Szwichtenberg. - 2000.
Dane z autopsji.
W artykule na przykładzie bazy hotelarskiej miast Koszalin i Kołobrzeg prześledzono działania marketingowe w zakresie jakości oferowanych usług, dostosowania produktów do potrzeb konsumenckich, polityki cenowej oraz wprowadzania usług dodatkowych.
Koszalin (woj. zachodniopomorskie) - hotelarstwo.
Kołobrzeg (woj. zachodniopomorskie) - hotelarstwo.
Marketing.
339.138 338.46
Marketing w kształtowaniu usług hotelarskich Koszalina i Kołobrzegu / Zofia Szwichtenberg. - 2000.
Dane z autopsji.
W artykule na przykładzie bazy hotelarskiej miast Koszalin i Kołobrzeg prześledzono działania marketingowe w zakresie jakości oferowanych usług, dostosowania produktów do potrzeb konsumenckich, polityki cenowej oraz wprowadzania usług dodatkowych.
Koszalin (woj. zachodniopomorskie) - hotelarstwo.
Kołobrzeg (woj. zachodniopomorskie) - hotelarstwo.
Marketing.
339.138 338.46
