Rynek margaryn i miksów w Polsce = Market of margarines and butter-like mixes in Poland /
SZWICHTENBERG, Zofia. Politechnika Koszalińska - Wydział Ekonomii i Zarządzania, Katedra Marketingu i Badań Rynkowych - Zakład Marketingu 1997 - 2006.
Rynek margaryn i miksów w Polsce = Market of margarines and butter-like mixes in Poland / Zofia Szwichtenberg, Monika Sohlich. - 2003.
Dane z autopsji.
Ukazano zmiany zachodzące na rynku tłuszczów w Polsce w początku lat 90., przejawiające się powszechnym zastępowaniem masła i smalcu, margarynami i mixami masłopodobnymi. Ukazano głównych konkurentów na analizowanym rynku, który tworzą w większości podmioty z kapitałem zagranicznym. Przedstawiono również wyniki badań marketingowych określających profil konsumentów margaryn i miksów, ich świadomość marek i zwyczaje używania tłuszczów.
Tłuszcze jadalne.
Spożycie.
Konsumenci (ekon.) - badanie.
637.1/.4
Rynek margaryn i miksów w Polsce = Market of margarines and butter-like mixes in Poland / Zofia Szwichtenberg, Monika Sohlich. - 2003.
Dane z autopsji.
Ukazano zmiany zachodzące na rynku tłuszczów w Polsce w początku lat 90., przejawiające się powszechnym zastępowaniem masła i smalcu, margarynami i mixami masłopodobnymi. Ukazano głównych konkurentów na analizowanym rynku, który tworzą w większości podmioty z kapitałem zagranicznym. Przedstawiono również wyniki badań marketingowych określających profil konsumentów margaryn i miksów, ich świadomość marek i zwyczaje używania tłuszczów.
Tłuszcze jadalne.
Spożycie.
Konsumenci (ekon.) - badanie.
637.1/.4
