Wpływ opakowania na decyzję zakupu markowych produktów żywnościowych = The influence of packs on the brand food products purchase proscess /
WOŹNIAK, Barbara. Politechnika Koszalińska - Wydział Ekonomii i Zarządzania, Katedra Marketingu i Badań Rynkowych - Zakład Marketingu 1993 - 1996.
Wpływ opakowania na decyzję zakupu markowych produktów żywnościowych = The influence of packs on the brand food products purchase proscess / Barbara Woźniak. - 2003.
Dane z autopsji.
Opakowanie jest bardzo ważnym elementem produktu i produkcji w strategii marketingowej firmy, produkującej szczególnie wyroby markowe. Spełnia istotne funkcje: ochronną, dystrybucyjną i promocyjną. Chroni produkt, umożliwia jego przemieszczenie oraz zachęca do zakupu. Opakowanie ma znaczenie dla nabywców przy zakupie produktu markowego. A to czy jest ono duże czy małe, zależeć może od upodobań, czy rodzaju kupowanego produktu, dochodów oraz celu i okoliczności zakupu.
Żywność.
Opakowania.
Konsumenci (ekon.).
621.798
Wpływ opakowania na decyzję zakupu markowych produktów żywnościowych = The influence of packs on the brand food products purchase proscess / Barbara Woźniak. - 2003.
Dane z autopsji.
Opakowanie jest bardzo ważnym elementem produktu i produkcji w strategii marketingowej firmy, produkującej szczególnie wyroby markowe. Spełnia istotne funkcje: ochronną, dystrybucyjną i promocyjną. Chroni produkt, umożliwia jego przemieszczenie oraz zachęca do zakupu. Opakowanie ma znaczenie dla nabywców przy zakupie produktu markowego. A to czy jest ono duże czy małe, zależeć może od upodobań, czy rodzaju kupowanego produktu, dochodów oraz celu i okoliczności zakupu.
Żywność.
Opakowania.
Konsumenci (ekon.).
621.798
