Marketing eventowy w promocji kulturowych wartości regionu /
KASPERSKA, Ewa Małgorzata. Politechnika Koszalińska - Wydział Ekonomii i Zarządzania, Katedra Marketingu i Badań Rynkowych 1999 - .
Marketing eventowy w promocji kulturowych wartości regionu / Ewa Kasperska. - 2010.
Dane z autopsji.
W artykule przedstawiono event marketing - jego znaczenie i proponowane klasyfikacje. Zaprezentowano specyfikę marketingu terytorialnego i możliwości wykorzystania eventów w promocji regionu i kreowaniu jego wizerunku. Podkreślono rolę wydarzeń zwłaszcza w promowaniu kulturowych wartości regionu i omówiono ich znaczenie na przykładach z praktyki.
Marketing.
Promocja handlowa.
339.138
Marketing eventowy w promocji kulturowych wartości regionu / Ewa Kasperska. - 2010.
Dane z autopsji.
W artykule przedstawiono event marketing - jego znaczenie i proponowane klasyfikacje. Zaprezentowano specyfikę marketingu terytorialnego i możliwości wykorzystania eventów w promocji regionu i kreowaniu jego wizerunku. Podkreślono rolę wydarzeń zwłaszcza w promowaniu kulturowych wartości regionu i omówiono ich znaczenie na przykładach z praktyki.
Marketing.
Promocja handlowa.
339.138
