Logo BPK

Bibliografia Prac Pracowników

Politechniki Koszalińskiej

Miejsce i rola marketingu partnerskiego w przedsiębiorstwie (na przykładzie Fabryki Elementów Wyposażenia Budownictwa "Metalplast - Złotów") / (Rekord nr 351)

Szczegóły MARC
000 -ETYKIETA REKORDU
podpole kontrolne o stałej długości 01298naa a2200205 i 4500
001 - NUMER KONTROLNY REKORDU
podpole kontrolne 351
003 - IDENTYFIKATOR NUMERU KONTROLNEGO REKORDU
podpole kontrolne KOSZ 005
005 - DATA OSTATNIEJ MODYFIKACJI REKORDU
podpole kontrolne 20171211152051.0
008 - POLE O STAŁEJ DŁUGOŚCI - DANE KONTROLNE
podpole kontrolne o stałej długości 151009s2006 pl f |000 0 pol
040 ## - ŹRÓDŁO KATALOGOWANIA
Instytucja, która utworzyła rekord BPK
Instytucja, która dokonała modyfikacji KOSZ 005/EG
080 ## - UNIWERSALNA KLASYFIKACJA DZIESIĘTNA - UKD
UKD 339.138
100 1# - NAZWA OSOBOWA
Nazwa osobowa JORDANEK, Zdzisław.
Lata pracy 1996 - .
Instytucja Politechnika Koszalińska - Wydział Ekonomii i Zarządzania,
Wydział Katedra Marketingu i Badań Rynkowych - Zakład Badań Rynkowych
245 10 - TYTUŁ/ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Tytuł Miejsce i rola marketingu partnerskiego w przedsiębiorstwie (na przykładzie Fabryki Elementów Wyposażenia Budownictwa "Metalplast - Złotów") /
Pozostałe elementy strefy tytułu i oznaczenia odpowiedzialności Zdzisław Jordanek.
500 ## - UWAGI OGÓLNE
Tekst uwagi Dane z autopsji.
520 ## - UWAGA DOTYCZĄCA TREŚCI DOKUMENTU
Analiza dokumentacyjna, adnotacja itp. Przedstawiono funkcjonowanie marketingu partnerskiego na przykładzie firmy ze Złotowa. Omówiono definicje i typy relacji. Podkreślono rolę partnerstwa w nowoczesnej gospodarce. W badanej firmie do najistotniejszych relacji należały stałe kontakty, wzajemne spotkania (formalne i nieformalne), bonusy, premie przy zakupie.
650 #0 - HASŁO PRZEDMIOTOWE W FORMIE NAZWY OGÓLNEJ LUB JEDNOSTKOWEJ
Nazwa ogólna lub geograficzna Przedsiębiorstwo.
650 #0 - HASŁO PRZEDMIOTOWE W FORMIE NAZWY OGÓLNEJ LUB JEDNOSTKOWEJ
Nazwa ogólna lub geograficzna Marketing partnerski.
773 0# - TYTUŁ DOKUMENTU MACIERZYSTEGO
Wyrażenie wprowadzające W :
Tytuł Szanse i wyzwania współczesnego marketingu : praca zbiorowa / pod red. Włodzimierza Delugi i Jacka Chotkowskiego. -
Adres wydawniczy Koszalin : Wydaw. Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego, 2006. -
Informacje dotyczące relacji s. 285-294
942 ## - HASŁO DODATKOWE - ELEMENTY(KOHA)
Typ dokumentu Rozdział
Schemat klasyfikacji Uniwersalna klasyfikacja dziesiętna
Egzemplarze
Wycofany Zagubiony Uszkodzony Dostępność Lokalizacja stała Lokalizacja bieżąca Sygnatura Typ dokumentu
      Dostępny Bibliografia Prac Pracowników - BPK Bibliografia Prac Pracowników - BPK 84459 Rozdział
© 2014 Biblioteka Politechniki Koszalińskiej :: BIBLIOGRAFIA PRAC PRACOWNIKÓW