Logo BPK

Bibliografia Prac Pracowników

Politechniki Koszalińskiej

Marketing personalny w realizacji celów firmy = (Rekord nr 4096)

Szczegóły MARC
000 -ETYKIETA REKORDU
podpole kontrolne o stałej długości 01242nab a2200241 i 4500
001 - NUMER KONTROLNY REKORDU
podpole kontrolne BPP
003 - IDENTYFIKATOR NUMERU KONTROLNEGO REKORDU
podpole kontrolne BPK
005 - DATA OSTATNIEJ MODYFIKACJI REKORDU
podpole kontrolne 20160530110812.0
008 - POLE O STAŁEJ DŁUGOŚCI - DANE KONTROLNE
podpole kontrolne o stałej długości 151012s1997 pl | | |000 ||pol
040 ## - ŹRÓDŁO KATALOGOWANIA
Instytucja, która utworzyła rekord BPK
041 ## - KOD JĘZYKA
Kod języka tekstu pol
Kod języka streszczenia lub abstraktu eng
080 ## - UNIWERSALNA KLASYFIKACJA DZIESIĘTNA - UKD
UKD 339.138
100 ## - NAZWA OSOBOWA
Nazwa osobowa DELUGA, Włodzimierz.
Lata pracy 1996 - .
Instytucja Politechnika Koszalińska - Instytut Zarządzania i Marketingu,
Wydział Katedra Marketingu
245 ## - TYTUŁ/ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Tytuł Marketing personalny w realizacji celów firmy =
Ciąg dalszy tytułu Personal marketing in the realization of company goals /
Pozostałe elementy strefy tytułu i oznaczenia odpowiedzialności Włodzimierz Deluga.
260 ## - STREFA ADRESU WYDAWNICZEGO
Data publikacji, dystrybucji/powstania dokumentu 1997.
500 ## - UWAGI OGÓLNE
Tekst uwagi Dane z autopsji.
520 ## - UWAGA DOTYCZĄCA TREŚCI DOKUMENTU
Analiza dokumentacyjna, adnotacja itp. Marketing kadrowy, nazywany jest często personalny, lub marketingiem wewnętrznym, celem którego jest odpowiednie zaplanowanie kadr, naboru ich do firmy, wprowadzenie do pracy, szkolenie i doskonalenie, ocenianie efektywności, przenoszenie i degradowanie, a także zwalnianie z pracy.
650 #0 - HASŁO PRZEDMIOTOWE W FORMIE NAZWY OGÓLNEJ LUB JEDNOSTKOWEJ
Nazwa ogólna lub geograficzna Marketing personalny.
650 #0 - HASŁO PRZEDMIOTOWE W FORMIE NAZWY OGÓLNEJ LUB JEDNOSTKOWEJ
Nazwa ogólna lub geograficzna Kadry.
650 #0 - HASŁO PRZEDMIOTOWE W FORMIE NAZWY OGÓLNEJ LUB JEDNOSTKOWEJ
Nazwa ogólna lub geograficzna Szkolenie zawodowe.
773 ## - TYTUŁ DOKUMENTU MACIERZYSTEGO
Wyrażenie wprowadzające W :
Tytuł Prace Instytutu Zarządzania i Marketingu Politechniki Koszalińskiej : Problemy ekonomiczno-strukturalne w procesie transformacji systemowej : Materiały seminarium naukowego. -
Informacje dotyczące relacji 1997, nr 2, s. 237-244
942 ## - HASŁO DODATKOWE - ELEMENTY(KOHA)
Typ dokumentu Artykuł
Schemat klasyfikacji Uniwersalna klasyfikacja dziesiętna
Egzemplarze
Wycofany Zagubiony Uszkodzony Dostępność Lokalizacja stała Lokalizacja bieżąca Sygnatura Typ dokumentu
      Dostępny Bibliografia Prac Pracowników - BPK Bibliografia Prac Pracowników - BPK 0102 Artykuł
© 2014 Biblioteka Politechniki Koszalińskiej :: BIBLIOGRAFIA PRAC PRACOWNIKÓW