Logo BPK

Bibliografia Prac Pracowników

Politechniki Koszalińskiej

Kołobrzeg - przykład działań promocyjnych miasta / (Rekord nr 5659)

Szczegóły MARC
000 -ETYKIETA REKORDU
podpole kontrolne o stałej długości 01206naa a2200241 i 4500
001 - NUMER KONTROLNY REKORDU
podpole kontrolne BPP
003 - IDENTYFIKATOR NUMERU KONTROLNEGO REKORDU
podpole kontrolne BPK
005 - DATA OSTATNIEJ MODYFIKACJI REKORDU
podpole kontrolne 20150529141500.0
008 - POLE O STAŁEJ DŁUGOŚCI - DANE KONTROLNE
podpole kontrolne o stałej długości 150529s2000 pl f |000 0 pol
040 ## - ŹRÓDŁO KATALOGOWANIA
Instytucja, która utworzyła rekord BPK
080 ## - UNIWERSALNA KLASYFIKACJA DZIESIĘTNA - UKD
UKD 338.48-6:2
100 ## - NAZWA OSOBOWA
Nazwa osobowa DŁUBAKOWSKA-PUZIO, Ewa Katarzyna.
Lata pracy 1998 - .
Instytucja Politechnika Koszalińska - Wydział Ekonomii i Zarządzania,
Wydział Katedra Marketingu i Badań Rynkowych
245 ## - TYTUŁ/ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Tytuł Kołobrzeg - przykład działań promocyjnych miasta /
Pozostałe elementy strefy tytułu i oznaczenia odpowiedzialności Ewa Dłubakowska, Ewa Kasperska.
260 ## - STREFA ADRESU WYDAWNICZEGO
Data publikacji, dystrybucji/powstania dokumentu 2000.
500 ## - UWAGI OGÓLNE
Tekst uwagi Dane z autopsji.
520 ## - UWAGA DOTYCZĄCA TREŚCI DOKUMENTU
Analiza dokumentacyjna, adnotacja itp. Na przykładzie miasta Kołobrzeg przedstawiono działania promocyjne mające na celu rozwój ośrodków turystycznych.
650 ## - HASŁO PRZEDMIOTOWE W FORMIE NAZWY OGÓLNEJ LUB JEDNOSTKOWEJ
Nazwa ogólna lub geograficzna Marketing terytorialny.
650 ## - HASŁO PRZEDMIOTOWE W FORMIE NAZWY OGÓLNEJ LUB JEDNOSTKOWEJ
Nazwa ogólna lub geograficzna Turystyka zdrowotna.
650 ## - HASŁO PRZEDMIOTOWE W FORMIE NAZWY OGÓLNEJ LUB JEDNOSTKOWEJ
Nazwa ogólna lub geograficzna Kołobrzeg (woj. zachodniopomorskie).
700 ## - HASŁO DODATKOWE - NAZWA OSOBOWA
Nazwa osobowa KASPERSKA, Ewa Małgorzata.
Lata pracy 1999 - .
Instytucja Politechnika Koszalińska - Wydział Ekonomii i Zarządzania,
Wydział Katedra Marketingu i Badań Rynkowych
773 ## - TYTUŁ DOKUMENTU MACIERZYSTEGO
Wyrażenie wprowadzające W :
Tytuł Rola marketingu w rozwoju regionów turystycznych / pod red. A. Szwichtenberga, W. Delugi. -
Adres wydawniczy Koszalin : Wydaw. Uczelniane Politechniki Koszalińskiej, 2000. -
Informacje dotyczące relacji s. 275-282
942 ## - HASŁO DODATKOWE - ELEMENTY(KOHA)
Typ dokumentu Artykuł
Schemat klasyfikacji Uniwersalna klasyfikacja dziesiętna
Egzemplarze
Wycofany Zagubiony Uszkodzony Dostępność Lokalizacja stała Lokalizacja bieżąca Sygnatura Typ dokumentu
      Dostępny Bibliografia Prac Pracowników - BPK Bibliografia Prac Pracowników - BPK 58095 Artykuł
© 2014 Biblioteka Politechniki Koszalińskiej :: BIBLIOGRAFIA PRAC PRACOWNIKÓW