Szczegóły MARC
| 000 -ETYKIETA REKORDU |
| podpole kontrolne o stałej długości |
02106nab a22002297i 4500 |
| 003 - IDENTYFIKATOR NUMERU KONTROLNEGO REKORDU |
| podpole kontrolne |
KOSZ 005 |
| 005 - DATA OSTATNIEJ MODYFIKACJI REKORDU |
| podpole kontrolne |
20170509142245.0 |
| 008 - POLE O STAŁEJ DŁUGOŚCI - DANE KONTROLNE |
| podpole kontrolne o stałej długości |
160308s2011 pol ||||| ||||0|| 0pol |
| 035 ## - NUMER SYSTEMOWY |
| Numer systemowy przejętego rekordu |
PBN-R:251570 |
| 040 ## - ŹRÓDŁO KATALOGOWANIA |
| Instytucja, która utworzyła rekord |
KOSZ 005/md |
| Instytucja, która sporządziła opis |
PBN-ID |
| 080 ## - UNIWERSALNA KLASYFIKACJA DZIESIĘTNA - UKD |
| UKD |
069:39 |
| 080 ## - UNIWERSALNA KLASYFIKACJA DZIESIĘTNA - UKD |
| UKD |
339.138 |
| 100 ## - NAZWA OSOBOWA |
| Nazwa osobowa |
KASPERSKA, Ewa Małgorzata. |
| Lata pracy |
1999 - . |
| Instytucja |
Politechnika Koszalińska - Wydział Ekonomii i Zarządzania, |
| Wydział |
Katedra Marketingu i Badań Rynkowych |
| 245 10 - TYTUŁ/ODPOWIEDZIALNOŚĆ |
| Tytuł |
Muzea etnograficzne na wolnym powietrzu a ich wartość marketingowa dla regionu / |
| Pozostałe elementy strefy tytułu i oznaczenia odpowiedzialności |
Ewa Kasperska. |
| 260 ## - STREFA ADRESU WYDAWNICZEGO |
| Data publikacji, dystrybucji/powstania dokumentu |
2011. |
| 500 ## - UWAGI OGÓLNE |
| Tekst uwagi |
Dane z autopsji. |
| 520 ## - UWAGA DOTYCZĄCA TREŚCI DOKUMENTU |
| Analiza dokumentacyjna, adnotacja itp. |
Artykuł jest próbą przedstawienia współczesnych muzeów etnograficznych na wolnym powietrzu. Analizę ich charakteru i pełnionych funkcji w opinii etnografów - pracowników muzeum zestawiono z ich pożądaną, z marketingowego punktu widzenia, rolą w regionie. Autorka pragnie znaleźć punkty styczne w poglądach muzealników na funkcje i przyszłość takich muzeów, z poglądami stanowiącymi bazę dla, podejmowanych na poziomie regionalnym, działań marketingowych. Dla propagatorów dziedzictwa kultury ludowej muzea te są, przede wszystkim, placówkami mającymi z mocy ustawy gromadzić i chronić zabytki, a w dalszej kolejności udostępniać je zwiedzającym. Z punktu widzenia praktyki marketingu stanowią one natomiast potencjał w kreowaniu turystycznych funkcji regionu i w budowaniu atrakcyjnego wizerunku miejsca. Umiejętność połączenia obu tych, skądinąd sprzecznych poglądów w spójną i wzajemnie uzupełniającą się całość, wydaje się w opinii autorki, kluczową dla rozwoju, a może nawet istnienia muzealnictwa tego typu w przyszłości. |
| 650 ## - HASŁO PRZEDMIOTOWE W FORMIE NAZWY OGÓLNEJ LUB JEDNOSTKOWEJ |
| Nazwa ogólna lub geograficzna |
Muzea etnograficzne. |
| 650 #0 - HASŁO PRZEDMIOTOWE W FORMIE NAZWY OGÓLNEJ LUB JEDNOSTKOWEJ |
| Nazwa ogólna lub geograficzna |
Marketing regionalny. |
| 773 08 - TYTUŁ DOKUMENTU MACIERZYSTEGO |
| Wyrażenie wprowadzające |
W: |
| Tytuł |
Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Wybrane aspekty marketingu terytorialnego. - |
| Adres wydawniczy |
Szczecin : Uniwersytet Szczeciński, 2011. - |
| Informacje dotyczące relacji |
nr 75, s. 337-351 |
| Strefa serii |
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - |
| ISSN |
1640-6818; 1896-382X |
| 942 ## - HASŁO DODATKOWE - ELEMENTY(KOHA) |
| Typ dokumentu |
Artykuł |
| Schemat klasyfikacji |
Uniwersalna klasyfikacja dziesiętna |