Logo BPK

Bibliografia Prac Pracowników

Politechniki Koszalińskiej

Muzea etnograficzne na wolnym powietrzu a ich wartość marketingowa dla regionu / (Rekord nr 8391)

Szczegóły MARC
000 -ETYKIETA REKORDU
podpole kontrolne o stałej długości 02106nab a22002297i 4500
003 - IDENTYFIKATOR NUMERU KONTROLNEGO REKORDU
podpole kontrolne KOSZ 005
005 - DATA OSTATNIEJ MODYFIKACJI REKORDU
podpole kontrolne 20170509142245.0
008 - POLE O STAŁEJ DŁUGOŚCI - DANE KONTROLNE
podpole kontrolne o stałej długości 160308s2011 pol ||||| ||||0|| 0pol
035 ## - NUMER SYSTEMOWY
Numer systemowy przejętego rekordu PBN-R:251570
040 ## - ŹRÓDŁO KATALOGOWANIA
Instytucja, która utworzyła rekord KOSZ 005/md
Instytucja, która sporządziła opis PBN-ID
080 ## - UNIWERSALNA KLASYFIKACJA DZIESIĘTNA - UKD
UKD 069:39
080 ## - UNIWERSALNA KLASYFIKACJA DZIESIĘTNA - UKD
UKD 339.138
100 ## - NAZWA OSOBOWA
Nazwa osobowa KASPERSKA, Ewa Małgorzata.
Lata pracy 1999 - .
Instytucja Politechnika Koszalińska - Wydział Ekonomii i Zarządzania,
Wydział Katedra Marketingu i Badań Rynkowych
245 10 - TYTUŁ/ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Tytuł Muzea etnograficzne na wolnym powietrzu a ich wartość marketingowa dla regionu /
Pozostałe elementy strefy tytułu i oznaczenia odpowiedzialności Ewa Kasperska.
260 ## - STREFA ADRESU WYDAWNICZEGO
Data publikacji, dystrybucji/powstania dokumentu 2011.
500 ## - UWAGI OGÓLNE
Tekst uwagi Dane z autopsji.
520 ## - UWAGA DOTYCZĄCA TREŚCI DOKUMENTU
Analiza dokumentacyjna, adnotacja itp. Artykuł jest próbą przedstawienia współczesnych muzeów etnograficznych na wolnym powietrzu. Analizę ich charakteru i pełnionych funkcji w opinii etnografów - pracowników muzeum zestawiono z ich pożądaną, z marketingowego punktu widzenia, rolą w regionie. Autorka pragnie znaleźć punkty styczne w poglądach muzealników na funkcje i przyszłość takich muzeów, z poglądami stanowiącymi bazę dla, podejmowanych na poziomie regionalnym, działań marketingowych. Dla propagatorów dziedzictwa kultury ludowej muzea te są, przede wszystkim, placówkami mającymi z mocy ustawy gromadzić i chronić zabytki, a w dalszej kolejności udostępniać je zwiedzającym. Z punktu widzenia praktyki marketingu stanowią one natomiast potencjał w kreowaniu turystycznych funkcji regionu i w budowaniu atrakcyjnego wizerunku miejsca. Umiejętność połączenia obu tych, skądinąd sprzecznych poglądów w spójną i wzajemnie uzupełniającą się całość, wydaje się w opinii autorki, kluczową dla rozwoju, a może nawet istnienia muzealnictwa tego typu w przyszłości.
650 ## - HASŁO PRZEDMIOTOWE W FORMIE NAZWY OGÓLNEJ LUB JEDNOSTKOWEJ
Nazwa ogólna lub geograficzna Muzea etnograficzne.
650 #0 - HASŁO PRZEDMIOTOWE W FORMIE NAZWY OGÓLNEJ LUB JEDNOSTKOWEJ
Nazwa ogólna lub geograficzna Marketing regionalny.
773 08 - TYTUŁ DOKUMENTU MACIERZYSTEGO
Wyrażenie wprowadzające W:
Tytuł Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Wybrane aspekty marketingu terytorialnego. -
Adres wydawniczy Szczecin : Uniwersytet Szczeciński, 2011. -
Informacje dotyczące relacji nr 75, s. 337-351
Strefa serii Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. -
ISSN 1640-6818; 1896-382X
942 ## - HASŁO DODATKOWE - ELEMENTY(KOHA)
Typ dokumentu Artykuł
Schemat klasyfikacji Uniwersalna klasyfikacja dziesiętna
Egzemplarze
Wycofany Zagubiony Uszkodzony Dostępność Lokalizacja stała Lokalizacja bieżąca Typ dokumentu
      Dostępny Bibliografia Prac Pracowników - BPK Bibliografia Prac Pracowników - BPK Artykuł
© 2014 Biblioteka Politechniki Koszalińskiej :: BIBLIOGRAFIA PRAC PRACOWNIKÓW