Logo BPK

Bibliografia Prac Pracowników

Politechniki Koszalińskiej

Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Badanie luzu sworzni zwrotnic w aspekcie właściwości trakcyjnych samochodu : rozprawa doktorska / Michał Żebrowski-Kozioł ; Politechnika Koszalińska. Instytut Mechatroniki Nanotechnologii i Techniki Próżniowej.

Autor: Współtwórca(-y): Rodzaj materiału: TekstTekstJęzyk: polski Szczegóły wydania: Koszalin : [s.n.], 2010.Opis: 117 stron : ilustracje ; 30 cmTyp zawartości:
  • Tekst
Tryb odtwarzania:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
  • Wolumin
Inny tytuł:
  • Research on the ball joint play influence on vehicles traction properties
Tematy: Rodzaj/forma: Inna klasyfikacja:
  • 370000
Uwaga dotycząca dysertacji: Rozprawa doktorska. Politechnika Koszalińska. 2010. Streszczenie: Celem pracy jest przedstawienie nowej metody pomiaru luzu w przegubach par kinematycznych zawieszenia przedniego samochodu osobowego przydatnej w samochodowych stacjach diagnostycznych oraz określenie kryteriów dopuszczalności samochodu do ruchu ze względu wartość luzów. Zakres pracy obejmował : określenie związku między wartością luzów a własnościami trakcyjnymi samochodu, opracowanie metody pomiarów wartości bezwzględnej luzów bez demontażu zawieszenia, określenie dopuszczalnej wartości luzów na podstawie podanych przez producentów samochodów dopuszczalnej wartości odchyłek ustawienia zbieżności kół przednich, opracowanie modelu matematycznego zawieszenia ujmującego luzy w parach kinematycznych.
Twoja ocena
    średnia ocena: 0.0 (0 głosów)

Rozprawa doktorska. Politechnika Koszalińska. 2010.

Bibliografia na stronach 86-90,

Celem pracy jest przedstawienie nowej metody pomiaru luzu w przegubach par kinematycznych zawieszenia przedniego samochodu osobowego przydatnej w samochodowych stacjach diagnostycznych oraz określenie kryteriów dopuszczalności samochodu do ruchu ze względu wartość luzów. Zakres pracy obejmował : określenie związku między wartością luzów a własnościami trakcyjnymi samochodu, opracowanie metody pomiarów wartości bezwzględnej luzów bez demontażu zawieszenia, określenie dopuszczalnej wartości luzów na podstawie podanych przez producentów samochodów dopuszczalnej wartości odchyłek ustawienia zbieżności kół przednich, opracowanie modelu matematycznego zawieszenia ujmującego luzy w parach kinematycznych.

© 2014 Biblioteka Politechniki Koszalińskiej :: BIBLIOGRAFIA PRAC PRACOWNIKÓW