Badanie luzu sworzni zwrotnic w aspekcie właściwości trakcyjnych samochodu : rozprawa doktorska / Michał Żebrowski-Kozioł ; Politechnika Koszalińska. Instytut Mechatroniki Nanotechnologii i Techniki Próżniowej.
Rodzaj materiału:
TekstJęzyk: polski Szczegóły wydania: Koszalin : [s.n.], 2010.Opis: 117 stron : ilustracje ; 30 cmTyp zawartości: - Tekst
- Bez urządzenia pośredniczącego
- Wolumin
- Research on the ball joint play influence on vehicles traction properties
- 370000
| Typ dokumentu | Obecna biblioteka | Sygnatura | Status | Termin zwrotu | Kod kreskowy | |
|---|---|---|---|---|---|---|
Rozprawa doktorska
|
Bibliografia Prac Pracowników - BPK Informatorium | RD 148 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Tylko na miejscu | 09040410 |
Lokalizacja półki: Informatorium Zakończ przeglądanie półki (Zakończ przeglądanie półki)
Rozprawa doktorska. Politechnika Koszalińska. 2010.
Bibliografia na stronach 86-90,
Celem pracy jest przedstawienie nowej metody pomiaru luzu w przegubach par kinematycznych zawieszenia przedniego samochodu osobowego przydatnej w samochodowych stacjach diagnostycznych oraz określenie kryteriów dopuszczalności samochodu do ruchu ze względu wartość luzów. Zakres pracy obejmował : określenie związku między wartością luzów a własnościami trakcyjnymi samochodu, opracowanie metody pomiarów wartości bezwzględnej luzów bez demontażu zawieszenia, określenie dopuszczalnej wartości luzów na podstawie podanych przez producentów samochodów dopuszczalnej wartości odchyłek ustawienia zbieżności kół przednich, opracowanie modelu matematycznego zawieszenia ujmującego luzy w parach kinematycznych.
