Model konwersji wiedzy na przykładzie działu serwisowego przedsiębiorstwa produkcyjnego : rozprawa doktorska / Adam Dudek ; Politechnika Koszalińska. Wydział Elektroniki i Informatyki.
Rodzaj materiału:
TekstJęzyk: polski Język streszczenia: angielski Szczegóły wydania: Koszalin, 2018.Opis: 144 strony : ilustracje ; 30 cm + 1 dysk optyczny (CD ROM) ; 2 recenzje ; załącznikTyp zawartości: - Tekst
- Bez urządzenia pośredniczącego
- Komputer
- Wolumin
- Dysk komputerowy
- A model of knowledge transformation in a manufakturing company servis department - a case study
- 410000
| Typ dokumentu | Obecna biblioteka | Sygnatura | Status | Termin zwrotu | Kod kreskowy | |
|---|---|---|---|---|---|---|
Rozprawa doktorska
|
Bibliografia Prac Pracowników - BPK Informatorium | RD 224 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Tylko na miejscu | 09042049 |
Rozprawa doktorska. Politechnika Koszalińska. 2018.
Bibliografia na stronach 129-141.
Dostępne online wyłącznie użytkownikom komputerowej sieci Politechniki Koszalińskiej.
W pracy zaprojektowano i zrealizowano autorskie rozwiązanie umożliwiające pozyskiwanie i konwersję wiedzy ukrytej. Zostało ono zweryfikowane na przykładzie działu serwisowego przedsiębiorstwa produkcyjnego. Dokonano również przeglądu możliwości dostępnych na rynku rozwiązań informatycznych wspomagających zarządzanie wiedzą i podejmowanie decyzji w obszarze serwisu, ze szczególnym uwzględnieniem serwisu pojazdów. Na podstawie wyników analizy zaproponowano model, w którym wiedza ukryta o rzeczywistym przebiegu realizacji zadania pozyskiwana jest za pomocą nagrania audio wypowiedzi osoby realizującej to zadanie.
Streszczenie w języku polskim i angielskim.
