Logo BPK

Bibliografia Prac Pracowników

Politechniki Koszalińskiej

Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Metoda planowania misji lotów bezzałogowych statków powietrznych odpornych na zmienne warunki pogodowe : rozprawa doktorska / Grzegorz Radzki ; Politechnika Koszalińska. Wydział Elektroniki i Informatyki.

Autor: Współtwórca(-y): Rodzaj materiału: TekstTekstJęzyk: polski Język streszczenia: angielski Szczegóły wydania: Koszalin : [s.n.], 2022.Opis: 117 stron : ilustracje ; 30 cm + 2 dyski optyczne (CD ROM) ; 3 recenzjeTyp zawartości:
  • Tekst
Tryb odtwarzania:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
  • Komputer
Typ nośnika:
  • Wolumin
  • Dysk komputerowy
Inny tytuł:
  • A method of planning a mission for unmanned aerial vehicles robust to changing weather conditions
Tematy: Rodzaj/forma: Inna klasyfikacja:
  • 690000
Uwaga dotycząca dysertacji: Rozprawa doktorska. Politechnika Koszalińska. 2022. Streszczenie: Dysertacja zawiera autorską koncepcję metody proaktywno-reaktywnego planowania misji floty BSP. W konsekwencji sformułowano nowy problem planowania odpornych na wybrane zakłócenia misji floty BSP. W szczególności opracowano referencyjny model planowania misji floty BSP odpornej na trzy rodzaje zakłóceń: zmiana warunków pogodowych, wprowadzenie nowych odbiorców do sieci transportowej, jak również zmiana terminów dostaw. Podstawowym elementem opracowanego modelu jest autorska miara odporności misji BSP, wyrażona funkcją odporności, której wartość określa granicę (maksymalna prędkość wiatru) realizowalności wyznaczonej misji.
Twoja ocena
    średnia ocena: 0.0 (0 głosów)

Druk dwustronny.

Rozprawa doktorska. Politechnika Koszalińska. 2022.

Bibliografia na stronach 103-114.

Dostępne online na zasadzie licencji Creative Commons wersja CC BY-NC 4.0.

Dysertacja zawiera autorską koncepcję metody proaktywno-reaktywnego planowania misji floty BSP. W konsekwencji sformułowano nowy problem planowania odpornych na wybrane zakłócenia misji floty BSP. W szczególności opracowano referencyjny model planowania misji floty BSP odpornej na trzy rodzaje zakłóceń: zmiana warunków pogodowych, wprowadzenie nowych odbiorców do sieci transportowej, jak również zmiana terminów dostaw. Podstawowym elementem opracowanego modelu jest autorska miara odporności misji BSP, wyrażona funkcją odporności, której wartość określa granicę (maksymalna prędkość wiatru) realizowalności wyznaczonej misji.

Streszczenie w języku polskim i angielskim.

© 2014 Biblioteka Politechniki Koszalińskiej :: BIBLIOGRAFIA PRAC PRACOWNIKÓW