Zarządzanie wiedzą jako istotny element walki konkurencyjnej przedsiębiorstw / Agnieszka Lisowska, Kamila Radlińska.
Rodzaj materiału:
ArtykułTematy:
W: Instytucjonalne i rynkowe uwarunkowania rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce : praca zbiorowa / pod red. Eugeniusza Michalskiego i Stanisława Piochy. - s. 172-177Streszczenie: Tak długo, jak produkty i procesy firm będą przesycone wiedzą, tak długo ideę zarządzania wiedzą trzeba brać pod uwagę w procesie zarządzania.
| Typ dokumentu | Obecna biblioteka | Sygnatura | Status | Termin zwrotu | Kod kreskowy | |
|---|---|---|---|---|---|---|
Rozdział
|
Bibliografia Prac Pracowników - BPK | 91195 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Nie można wypożyczyć |
Zakończ przeglądanie półki (Zakończ przeglądanie półki)
Dane z autopsji.
Tak długo, jak produkty i procesy firm będą przesycone wiedzą, tak długo ideę zarządzania wiedzą trzeba brać pod uwagę w procesie zarządzania.
