Znaczenie marketingu ekologicznego w turystyce = The role of green marketing in tourism / Małgorzata Czerwińska.
Rodzaj materiału:
ArtykułJęzyk: polski Język streszczenia: angielski Inny tytuł: - The role of green marketing in tourism
| Typ dokumentu | Obecna biblioteka | Sygnatura | Status | Termin zwrotu | Kod kreskowy | |
|---|---|---|---|---|---|---|
Rozdział
|
Bibliografia Prac Pracowników - BPK | 91530 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Nie można wypożyczyć |
Zakończ przeglądanie półki (Zakończ przeglądanie półki)
Dane z autopsji.
Celem artykułu jest zaprezentowanie podstawowych pojęć, koncepcji oraz przykładów realizacji marketingu ekologicznego, wskazanie na ważność jego podejmowania w działalności przedsiębiorstw turystycznych oraz sformułowanie argumentów, dla których jednostki z sektora turystyki mogłyby się zdecydować na aktywność "zielonomarketingową"
