Wybrane aspekty zarządzania kadrami a zarządzanie marketingowe wyższą uczelnią / Dariusz Oczachowski, Alina Oczachowska.
Rodzaj materiału:
ArtykułTematy:
W: Rozwój potencjału społecznego organizacji : systemy pozyskiwania, szkolenia i rozwoju kadr w Straży Granicznej i innych instytucjach : Koszalin-Poznań 2006 / red. nauk. Kazimierz Dobrzański, Ewa Solarczyk-Ambrozik. - s. 377-393Streszczenie: Autorzy artykułu zwracają uwagę na wybrane aspekty zarządzania marketingowego uczelniami.
| Typ dokumentu | Obecna biblioteka | Sygnatura | Status | Termin zwrotu | Kod kreskowy | |
|---|---|---|---|---|---|---|
Rozdział
|
Bibliografia Prac Pracowników - BPK | 91686 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Nie można wypożyczyć |
Zakończ przeglądanie półki (Zakończ przeglądanie półki)
Dane z autopsji.
Autorzy artykułu zwracają uwagę na wybrane aspekty zarządzania marketingowego uczelniami.
