Logo BPK

Bibliografia Prac Pracowników

Politechniki Koszalińskiej

Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Optymalizacja okrętowego układu napędowego ze względu na niektóre własności dynamiczne : praca doktorska / Bogdan Wilczyński ; Politechnika Gdańska. Instytut Mechaniki i Podstaw Konstrukcji Maszyn.

Autor: Współtwórca(-y): Rodzaj materiału: TekstTekstJęzyk: polski Szczegóły wydania: Gdańsk : [s.n.], 1978.Opis: 124 strony : ilustracje ; 30 cmTyp zawartości:
  • Tekst
Tryb odtwarzania:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
  • Wolumin
Tematy: Rodzaj/forma: Inna klasyfikacja:
  • 370000
Uwaga dotycząca dysertacji: Rozprawa doktorska. Politechnika Gdańska. 1978. Streszczenie: Przedmiotem pracy jest okrętowy układ napędowy, na który składają się: silnik okrętowy, koło zamachowe, linia wałów oraz śruba napędowa. Celem pracy jest opracowanie metody optymalizacji okrętowego układu napędowego. a więc np. metody minimalizacji jego ciężaru poprzez zmianę parametrów układu tak, aby posiadał on określone własności dynamiczne. Zagadnienie to rozwiązano numerycznymi metodami programowania nieliniowego przy modelowaniu układu metodą sztywnych elementów skończonych.
Twoja ocena
    średnia ocena: 0.0 (0 głosów)

Druk jednostronny.

Rozprawa doktorska. Politechnika Gdańska. 1978.

Bibliografia na stronach 116-124.

Przedmiotem pracy jest okrętowy układ napędowy, na który składają się: silnik okrętowy, koło zamachowe, linia wałów oraz śruba napędowa. Celem pracy jest opracowanie metody optymalizacji okrętowego układu napędowego. a więc np. metody minimalizacji jego ciężaru poprzez zmianę parametrów układu tak, aby posiadał on określone własności dynamiczne. Zagadnienie to rozwiązano numerycznymi metodami programowania nieliniowego przy modelowaniu układu metodą sztywnych elementów skończonych.

© 2014 Biblioteka Politechniki Koszalińskiej :: BIBLIOGRAFIA PRAC PRACOWNIKÓW