Rola przedmiotów pedagogicznych w kształceniu nauczyciela techniki / Józefa Pielkowa.
Rodzaj materiału:
ArtykułTematy: Rodzaj/forma:
W: Kształcenie i dokształcanie nauczycieli techniki i informatyki w okresie transformacji ustrojowej : materiały konferencyjne / pod red. Józefy Anny Pielkowej. - s. 63-72Streszczenie: Nauczyciel techniki, absolwent wyższej uczelni, nie może być przygotowany tylko do przekazu wiedzy, ale i do przekazu metody poznawania rzeczywistości, docierania do rzetelnych źródeł informacji, bowiem "w aurze półprawdy lub antyprawdy - pisał T. Kotarbiński - powstaje niedowład funkcji nauczyciela. Światło spolaryzowane przeradza się w laser i może ciąć, ale przestaje oświecać".
| Typ dokumentu | Obecna biblioteka | Sygnatura | Status | Termin zwrotu | Kod kreskowy | |
|---|---|---|---|---|---|---|
Rozdział
|
Bibliografia Prac Pracowników - BPK | 97271 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Nie można wypożyczyć |
Zakończ przeglądanie półki (Zakończ przeglądanie półki)
Dane z autopsji.
Nauczyciel techniki, absolwent wyższej uczelni, nie może być przygotowany tylko do przekazu wiedzy, ale i do przekazu metody poznawania rzeczywistości, docierania do rzetelnych źródeł informacji, bowiem "w aurze półprawdy lub antyprawdy - pisał T. Kotarbiński - powstaje niedowład funkcji nauczyciela. Światło spolaryzowane przeradza się w laser i może ciąć, ale przestaje oświecać".
