Logo BPK

Bibliografia Prac Pracowników

Politechniki Koszalińskiej

Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Marketing szkół wyższych - zaadaptowany czy specyficzny? / Dariusz Oczachowski.

Autor: Rodzaj materiału: ArtykułArtykułTematy: W: Szanse i wyzwania współczesnego marketingu : praca zbiorowa / pod red. Włodzimierza Delugi i Jacka Chotkowskiego. - s. 327-337Streszczenie: Autor pragnie zwrócić uwagę na często dotąd ignorowane różnice pomiędzy uczelnią a innymi instytucjami, a tym samym na uprawiany w niej marketing. Proponuje rozpatrzeć, czy aby nie należy zdobyć się na bardziej odrębne potraktowanie tego marketingu, zamiast prostego wpisania go w strukturę marketingu usług, marketingu instytucji non-profit czy marketingu strategicznego.
Twoja ocena
    średnia ocena: 0.0 (0 głosów)

Dane z autopsji.

Autor pragnie zwrócić uwagę na często dotąd ignorowane różnice pomiędzy uczelnią a innymi instytucjami, a tym samym na uprawiany w niej marketing. Proponuje rozpatrzeć, czy aby nie należy zdobyć się na bardziej odrębne potraktowanie tego marketingu, zamiast prostego wpisania go w strukturę marketingu usług, marketingu instytucji non-profit czy marketingu strategicznego.

© 2014 Biblioteka Politechniki Koszalińskiej :: BIBLIOGRAFIA PRAC PRACOWNIKÓW