Logo BPK

Bibliografia Prac Pracowników

Politechniki Koszalińskiej

Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Wpływ intensywności hamowania na równomierność obciążenia osi zestawu samochodowego / Marek Fligiel.

Autor: Rodzaj materiału: ArtykułArtykułInny tytuł:
  • Influence of brake force on steadiness of shaft loads in trailer set
Praca zawiera:
  • Słupskie Forum Motoryzacji (6 ; 2003 ; Słupsk, Polska)
Tematy: Rodzaj/forma: W: VI Konferencja Naukowo-Techniczna na temat Współczesne technologie w motoryzacji a bezpieczeństwo ruchu drogowego, Słupsk 23.05.2003 / pod red. Leona Kukiełki. - s. 395-402Streszczenie: W pracy rozpatruje się wpływ intensywności hamowania na rozkład i dynamikę zmian nacisków na osie i siłę sprzęgu ciągnika siodłowego z naczepą obciążoną zmiennym łukiem. Przedstawiono ogólny model matematyczny ruchu zestawu drogowego z implementacją jego dla przypadku ruchu zestawu po poziomej płaszczyźnie. W obliczeniach uwzględniono siły przylgowe hamowania.
Twoja ocena
    średnia ocena: 0.0 (0 głosów)

Dane z autopsji.

W pracy rozpatruje się wpływ intensywności hamowania na rozkład i dynamikę zmian nacisków na osie i siłę sprzęgu ciągnika siodłowego z naczepą obciążoną zmiennym łukiem. Przedstawiono ogólny model matematyczny ruchu zestawu drogowego z implementacją jego dla przypadku ruchu zestawu po poziomej płaszczyźnie. W obliczeniach uwzględniono siły przylgowe hamowania.

© 2014 Biblioteka Politechniki Koszalińskiej :: BIBLIOGRAFIA PRAC PRACOWNIKÓW