Atrakcyjność turystyczna Kołobrzegu w badaniach socjologicznych / Aleksander Szwichtenberg.
Rodzaj materiału:
ArtykułSzczegóły wydania: 2000.Tematy:
W: Przemysł turystyczny / pod red. A. Szwichtenberga i E. Dziegieć. - s. 183-193Streszczenie: W pracy przedstawiono wyniki czterech różnych badań socjologicznych, w których oceniającymi byli konsumenci dóbr i usług turystycznych oferowanych przez Kołobrzeg.
| Typ dokumentu | Obecna biblioteka | Sygnatura | Status | Termin zwrotu | Kod kreskowy | |
|---|---|---|---|---|---|---|
Artykuł
|
Bibliografia Prac Pracowników - BPK | 57492 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Nie można wypożyczyć |
Zakończ przeglądanie półki (Zakończ przeglądanie półki)
Dane z autopsji.
W pracy przedstawiono wyniki czterech różnych badań socjologicznych, w których oceniającymi byli konsumenci dóbr i usług turystycznych oferowanych przez Kołobrzeg.
