Narodowa organizacja turystyczna jako wyspecjalizowane narzędzie promocji turystycznej państwa / Jacek Borzyszkowski.
Rodzaj materiału:
ArtykułSzczegóły wydania: 2000.Tematy:
W: Rola marketingu w rozwoju regionów turystycznych / pod red. A. Szwichtenberga, W. Delugi. - s. 15-26Streszczenie: Artykuł zawiera podstawowe założenia działalności narodowych organizacji turystycznych wraz z konkretnymi przykładami ich funkcjonowania. Przedstawiono dwie charakterystyczne strategie działania NTO: wspierania i promocji. Wskazano ponadto podstawowe różnice między narodową organizacją turystyczną (NTO), a narodową administracją turystyczną (NTA).
| Typ dokumentu | Obecna biblioteka | Sygnatura | Status | Termin zwrotu | Kod kreskowy | |
|---|---|---|---|---|---|---|
Artykuł
|
Bibliografia Prac Pracowników - BPK | 58095 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Nie można wypożyczyć |
Zakończ przeglądanie półki (Zakończ przeglądanie półki)
Dane z autopsji.
Artykuł zawiera podstawowe założenia działalności narodowych organizacji turystycznych wraz z konkretnymi przykładami ich funkcjonowania. Przedstawiono dwie charakterystyczne strategie działania NTO: wspierania i promocji. Wskazano ponadto podstawowe różnice między narodową organizacją turystyczną (NTO), a narodową administracją turystyczną (NTA).
