Badanie efektywności pasywnych zawieszeń siedzisk = Research into the effectiveness of passive seat suspensions / Brygida Łangowska, Igor Maciejewski.
Rodzaj materiału:
ArtykułPraca zawiera: - Słupskie Forum Motoryzacji (10 ; 2007 ; Słupsk, Polska). Słupskie Forum Motoryzacji'2007
| Typ dokumentu | Obecna biblioteka | Sygnatura | Status | Termin zwrotu | Kod kreskowy | |
|---|---|---|---|---|---|---|
Rozdział
|
Bibliografia Prac Pracowników - BPK | 84506 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Nie można wypożyczyć |
Zakończ przeglądanie półki (Zakończ przeglądanie półki)
Dane z autopsji.
Praca zawiera fizyczny i matematyczny model zawieszenia siedziska maszyny roboczej. Obiektem symulacji jest siedzisko operatora maszyny roboczej z pasywnym systemem zawieszenia i obciążone masą 100 kg. W celu poprawienia własności wibroizolacyjnych siedziska znaleziono zbiór rozwiązań wartości współczynników: sprężystości c i tłumienia d, dla których pasywne zawieszenie siedziska wykazuje najlepsze własności wibroizolacyjne.
