Logo BPK

Bibliografia Prac Pracowników

Politechniki Koszalińskiej

Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

System zarządzania jakością - determinant = Quality Management Systems - Determinant / Marcin Olkiewicz, Anna Olkiewicz.

Autor: Współtwórca(-y): Rodzaj materiału: ArtykułArtykułSzczegóły wydania: 2008.Tematy: W: Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej : Zarządzanie i Marketing. - 2008, nr 13, s. 335-341Streszczenie: Zarządzanie jakością w małych i średnich podmiotach zgodnie z normą ISO 9001:2000 ma koncentrować się na nowoczesnym i ustabilizowanym zarządzaniu organizacją obejmującym utrzymanie i zdobywanie nowych klientów poprzez zaspokajanie ich potrzeb w aspekcie ilościowym i jakościowym. Poprzez wykorzystanie systemów zarządzania jakością i uzyskaniu certyfikatu jakości, polskie przedsiębiorstwa transportowe podwyższą standard świadczonych usług i staną się równorzędnym partnerem dla przedsiębiorstw zachodnich. Stan si one również przedsiębiorstwami, które mogą konkurować w zdobywaniu klientów na rynku krajowym jak i międzynarodowym, gdyż spełniać będą standardy europejskie. Dlatego uważa się, że system zarządzania jakością jest koniecznością i wpływa na rozwój przedsiębiorstwa.
Twoja ocena
    średnia ocena: 0.0 (0 głosów)

Dane z autopsji.

Zarządzanie jakością w małych i średnich podmiotach zgodnie z normą ISO 9001:2000 ma koncentrować się na
nowoczesnym i ustabilizowanym zarządzaniu organizacją
obejmującym utrzymanie i zdobywanie nowych
klientów poprzez zaspokajanie ich potrzeb w aspekcie ilościowym i jakościowym. Poprzez wykorzystanie
systemów zarządzania jakością i uzyskaniu certyfikatu jakości, polskie przedsiębiorstwa transportowe podwyższą
standard świadczonych usług i staną się równorzędnym partnerem dla przedsiębiorstw zachodnich. Stan si one również
przedsiębiorstwami, które mogą konkurować w zdobywaniu klientów na rynku krajowym jak i międzynarodowym, gdyż
spełniać będą standardy europejskie. Dlatego uważa się, że
system zarządzania jakością jest koniecznością i wpływa na rozwój przedsiębiorstwa.

© 2014 Biblioteka Politechniki Koszalińskiej :: BIBLIOGRAFIA PRAC PRACOWNIKÓW