System zarządzania jakością - determinant = Quality Management Systems - Determinant / Marcin Olkiewicz, Anna Olkiewicz.
Rodzaj materiału:
ArtykułSzczegóły wydania: 2008.Tematy:
W: Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej : Zarządzanie i Marketing. - 2008, nr 13, s. 335-341Streszczenie: Zarządzanie jakością w małych i średnich podmiotach zgodnie z normą ISO 9001:2000 ma koncentrować się na
nowoczesnym i ustabilizowanym zarządzaniu organizacją
obejmującym utrzymanie i zdobywanie nowych
klientów poprzez zaspokajanie ich potrzeb w aspekcie ilościowym i jakościowym. Poprzez wykorzystanie
systemów zarządzania jakością i uzyskaniu certyfikatu jakości, polskie przedsiębiorstwa transportowe podwyższą
standard świadczonych usług i staną się równorzędnym partnerem dla przedsiębiorstw zachodnich. Stan si one również
przedsiębiorstwami, które mogą konkurować w zdobywaniu klientów na rynku krajowym jak i międzynarodowym, gdyż
spełniać będą standardy europejskie. Dlatego uważa się, że
system zarządzania jakością jest koniecznością i wpływa na rozwój przedsiębiorstwa.
| Typ dokumentu | Obecna biblioteka | Sygnatura | Status | Termin zwrotu | Kod kreskowy | |
|---|---|---|---|---|---|---|
Artykuł
|
Bibliografia Prac Pracowników - BPK | Nie można wypożyczyć |
Zakończ przeglądanie półki (Zakończ przeglądanie półki)
Dane z autopsji.
Zarządzanie jakością w małych i średnich podmiotach zgodnie z normą ISO 9001:2000 ma koncentrować się na
nowoczesnym i ustabilizowanym zarządzaniu organizacją
obejmującym utrzymanie i zdobywanie nowych
klientów poprzez zaspokajanie ich potrzeb w aspekcie ilościowym i jakościowym. Poprzez wykorzystanie
systemów zarządzania jakością i uzyskaniu certyfikatu jakości, polskie przedsiębiorstwa transportowe podwyższą
standard świadczonych usług i staną się równorzędnym partnerem dla przedsiębiorstw zachodnich. Stan si one również
przedsiębiorstwami, które mogą konkurować w zdobywaniu klientów na rynku krajowym jak i międzynarodowym, gdyż
spełniać będą standardy europejskie. Dlatego uważa się, że
system zarządzania jakością jest koniecznością i wpływa na rozwój przedsiębiorstwa.
