TY - BOOK AU - DELUGA,Włodzimierz, Politechnika Koszalińska - Instytut Ekonomi i Zarządzania AU - DYCZKOWSKA,Joanna, Politechnika Koszalińska - Instytut Ekonomii i Zarządzania TI - Marketing terytorialny: konkurencyjność regionów, przedsiębiorstw a ochrona środowiska : praca zbiorowa T2 - Monografia Instytutu Ekonomii i Zarządzania / Politechnika Koszalińska PY - 2011/// CY - Koszalin PB - Wydaw. Uczelniane Politechniki Koszalińskiej KW - Konkurencyjność regionów KW - Marketing regionalny. KW - Marketing ekologiczny N1 - Dane z autopsji N2 - Monografia składa się z czterech części, z których jedna została poświęcona realizowanym przez jednostki terytorialne strategiom marketingowym oraz turystyce, druga skupia się na personelu, jako czynniku rozwoju przedsiębiorstw usługowych i polityce w zakresie marketingu wewnętrznego. W trzeciej części przedstawiono problematykę konkurencyjności regionów, a w czwartej zasygnalizowano znaczenie ekomarketingu w ochronie środowiska ER -