000 01572nab a2200253 i 4500
001 BPP
003 BPK
005 20190717124549.0
008 150327s2004 pl | | |100 ||eng
040 _cBPK
041 _aeng
_bpol
080 _a534
100 _aKOZIOŁ, Piotr.
_d1997 - 1999.
_bPolitechnika Koszalińska - Wydział Budownictwa i Inżynierii Środowiska,
_cKatedra Matematyki
245 _aA two-dimensional model of ground sufrace vibrations due to moving trains in a tunnel =
_bDwuwymiarowy model drgań powierzchni gruntu wymuszonych przez pociąg poruszający się w tunelu /
_cPiotr Kozioł.
260 _c2004.
500 _aDane z autopsji.
520 _aW pracy przedstawiono dwuwymiarowy model tunelu kolejowego z użyciem belki typu Eulera-Bernoulliego umieszczonej na głębokości h, równolegle do powierzchni gruntu. Dokonano analizy drgań powierzchni gruntu przy stałym obciążeniu poruszającym się jednostajnie wzdłuż belki, ze zmieniającą się gęstością oraz modułem Younga warstw leżących nad i pod belką. Zaprezentowano numeryczne wyniki w przestrzeni transformat oraz dla wartości przemieszczeń na powierzchni.
650 0 _aTunele.
655 0 _aMateriały konferencyjne.
650 0 _aDrgania
773 _iW :
_tZeszyty Naukowe Wydziału Mechanicznego Politechniki Koszalińskiej. -
_g2004, nr 35, s. 95-102
711 _aOgólnopolska Konferencja Polioptymalizacja i Komputerowe Wspomaganie Projektowania
_n(22 ;
_d2004 ;
_cKoszalin / Sarbinowo, Polska).
_pMielno 2004
942 _cART
_2UKD
999 _c1438
_d1438