| 000 | 01572nab a2200253 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | BPP | ||
| 003 | BPK | ||
| 005 | 20190717124549.0 | ||
| 008 | 150327s2004 pl | | |100 ||eng | ||
| 040 | _cBPK | ||
| 041 |
_aeng _bpol |
||
| 080 | _a534 | ||
| 100 |
_aKOZIOŁ, Piotr. _d1997 - 1999. _bPolitechnika Koszalińska - Wydział Budownictwa i Inżynierii Środowiska, _cKatedra Matematyki |
||
| 245 |
_aA two-dimensional model of ground sufrace vibrations due to moving trains in a tunnel = _bDwuwymiarowy model drgań powierzchni gruntu wymuszonych przez pociąg poruszający się w tunelu / _cPiotr Kozioł. |
||
| 260 | _c2004. | ||
| 500 | _aDane z autopsji. | ||
| 520 | _aW pracy przedstawiono dwuwymiarowy model tunelu kolejowego z użyciem belki typu Eulera-Bernoulliego umieszczonej na głębokości h, równolegle do powierzchni gruntu. Dokonano analizy drgań powierzchni gruntu przy stałym obciążeniu poruszającym się jednostajnie wzdłuż belki, ze zmieniającą się gęstością oraz modułem Younga warstw leżących nad i pod belką. Zaprezentowano numeryczne wyniki w przestrzeni transformat oraz dla wartości przemieszczeń na powierzchni. | ||
| 650 | 0 | _aTunele. | |
| 655 | 0 | _aMateriały konferencyjne. | |
| 650 | 0 | _aDrgania | |
| 773 |
_iW : _tZeszyty Naukowe Wydziału Mechanicznego Politechniki Koszalińskiej. - _g2004, nr 35, s. 95-102 |
||
| 711 |
_aOgólnopolska Konferencja Polioptymalizacja i Komputerowe Wspomaganie Projektowania _n(22 ; _d2004 ; _cKoszalin / Sarbinowo, Polska). _pMielno 2004 |
||
| 942 |
_cART _2UKD |
||
| 999 |
_c1438 _d1438 |
||