000 01314naa a2200241 i 4500
001 1528
003 KOSZ 005
005 20180122152412.0
008 151008s2009 pl f |000 0 pol
040 _cBPK
_dKOSZ 005/EG
041 _apol
_beng
080 _a631.95-048.65
100 1 _aRATAJSKI, Ryszard.
_d1996 - .
_bPolitechnika Koszalińska - Instytut Ekonomii i Zarządzania,
_cZakład Marketingu
245 1 0 _aPraktyka promocji produktów ekologicznych =
_bThe practice of the promotion of ecological products /
_cRyszard Ratajski.
246 3 1 _aThe practice of the promotion of ecological products
500 _aDane z autopsji.
520 _aZjawiska związane z aktualną pozycją polskiego rolnictwa ekologicznego i turystyki wymagają aktywnego wspierania / kształtowania / kreowania. Praktyka innych krajów i dziedzin wskazuje, że bardzo dobrym narzędziem do realizacji tych celów są dotacje z UE.
650 0 _aRolnictwo ekologiczne.
650 0 _aMarketing.
650 0 _aTurystyka.
773 0 _iW :
_tMarketing w rozwoju turystyki : praca zbiorowa / pod red. Jacka Chotkowskiego. -
_dKoszalin : Wydaw. Uczelniane Politechniki Koszalińskiej, 2009. -
_gs. 205-214
_kMonografia Instytutu Ekonomii i Zarządzania / Politechnika Koszalińska ; nr 161
942 _cROZ
_2UKD
999 _c1528
_d1528