000 01284naa a2200241 i 4500
001 1529
003 KOSZ 005
005 20180122152851.0
008 151009s2009 pl f |000 0 pol
040 _cBPK
_dKOSZ 005/EG
041 _apol
_beng
080 _a339.138:332.14
100 1 _aDYCZKOWSKA, Joanna.
_d1996 - .
_bPolitechnika Koszalińska - Instytut Ekonomii i Zarządzania,
_cZakład Marketingu
245 1 0 _aZastosowanie logistyki w marketingu terytorialnym =
_bThe coform logistics to the territorial marketing /
_cJoanna Dyczkowska.
246 3 1 _aThe coform logistics to the territorial marketing
500 _aDane z autopsji.
520 _aCelem referatu było zaprezentowanie miejsca i znaczenia logistyki w marketingu terytorialnym. Wyróżniono cztery subprodukty marketingu terytorialnego, w których dystrybucja uważana jest jako najważniejszy instrument.
650 0 _aLogistyka.
650 0 _aMarketing terytorialny.
650 0 _aObsługa klienta.
773 0 _iW :
_tMarketing w rozwoju turystyki : praca zbiorowa / pod red. Jacka Chotkowskiego. -
_dKoszalin : Wydaw. Uczelniane Politechniki Koszalińskiej, 2009. -
_gs. 179-185
_kMonografia Instytutu Ekonomii i Zarządzania / Politechnika Koszalińska ; nr 161
942 _cROZ
_2UKD
999 _c1529
_d1529