000 02298nam a2200445 i 4500
003 KOSZ 005
005 20200616113400.0
008 141104s2004 pl a f m |000 0 pol d
035 _a2378
040 _cKOSZ 005
_aKOSZ 005
_dKOSZ 005/EG
041 _apol
046 _a2004
080 _a629.73
080 _a62-192
084 _a370000
100 1 _aGłowiński, Sebastian.
_eAutor
245 1 0 _aIdentyfikacja stanu technicznego oraz podstawy prognozowania pracochłonności napraw urządzeń mechanicznych na przykładzie eksploatacji statków powietrznych :
_brozprawa doktorska /
_cSebastian Głowiński.
260 _aKoszalin :
_b[s.n],
_c2004.
300 _a212 stron :
_bilustracje ;
_c30 cm +
_e2 recenzje.
336 _2rdacontent
_aTekst
_btxt
337 _2rdamedia
_aBez urządzenia pośredniczącego
_bn
338 _2rdacarrier
_aWolumin
_bnc
502 _aRozprawa doktorska. Politechnika Koszalińska. 2004.
504 _aBibliografia na stronach 199-203.
506 _aDostępne online na zasadzie licencji Creative Commons wersja BY-NC 4.0.
520 _aW pracy pracochłonność jest rozpatrywana jako liczba godzin potrzebna na usunięcie jednej lub większej liczby awarii. Rozprawa powstała w związku z potrzebą wypełnienia luki metodycznej istniejącej w naukowym warsztacie badawczym, dotyczącym identyfikacji stanu i prognozowania pracochłonności usuwania awarii urządzeń mechanicznych - statków powietrznych. Przeprowadzone badania pozwalają na sformułowanie tezy, że istnieją modele prognostyczne, które z określoną dokładnością są w stanie przewidzieć przyszłe wielkości pracochłonności usuwania awarii na podstawie zgromadzonych danych.
653 _aNaprawa maszyn
653 _aPrognozowanie
653 _aEksploatacja
653 _aNiezawodność
653 _aPracochłonność
658 _aInżynieria i technika
655 4 _aRozprawa doktorska
700 1 _aKrzyżyński, Tomasz.
_ePromotor
700 1 _aKukiełka, Leon.
_eRecenzja
700 1 _aDanilecki, Stanisław.
_eRecenzja
710 2 _aWydział Mechaniczny (Politechnika Koszalińska)
942 _cDOK
_2UKD
999 _c2378
_d2378