| 000 | 02198nam a2200469 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 003 | KOSZ 005 | ||
| 005 | 20200616113400.0 | ||
| 008 | 140626s2007 pl a f m |000 0 d | ||
| 035 | _a2385 | ||
| 040 |
_cKOSZ 005 _aKOSZ 005 _dKOSZ 005/EG |
||
| 041 | _apol | ||
| 046 | _a2007 | ||
| 080 | _a621.5 | ||
| 080 | _a629.35 | ||
| 084 | _a370000 | ||
| 100 | 1 |
_aChamera, Sebastian. _eAutor |
|
| 245 | 1 | 0 |
_aBadania skuteczności zastosowania pneumatycznych układów wibroizolacji do redukcji drgań siedzisk w pojazdach ciężarowych : _brozprawa doktorska / _cSebastian Chamera ; Politechnika Koszalińska. Instytut Mechatroniki, Nanotechnologii i Techniki Próżniowej. Zakład Mechatroniki i Mechaniki Stosowanej. |
| 260 |
_aKoszalin : _b[s.n.], _c2007. |
||
| 300 |
_a140 stron: _bilustracje ; _c30 cm + _e2 recenzje. |
||
| 336 |
_2rdacontent _aTekst _btxt |
||
| 337 |
_2rdamedia _aBez urządzenia pośredniczącego _bn |
||
| 338 |
_2rdacarrier _aWolumin _bnc |
||
| 500 | _aDruk jednostronny. | ||
| 502 | _aRozprawa doktorska. Politechnika Koszalińska. 2007. | ||
| 504 | _aBibliografia na stronach 135-140. | ||
| 520 | _aCelem pracy jest stworzenie za pomocą badań symulacyjnych modelu aktywnego mechanicznego układu redukcji drgań w siedzisku produkowanym seryjnie, o znanych własnościach konstrukcyjnych. Taki układ mechaniczny, po dobraniu odpowiednich jego parametrów, mógłby zostać zaadaptowany do niemal każdego samochodu ciężarowego, w którym dostępne jest sprężone powietrze. | ||
| 653 | _aSamochody ciężarowe | ||
| 653 | _aPneumatyka | ||
| 653 | _aDrgania | ||
| 653 | _aSiedzisko | ||
| 653 | _aModelowanie | ||
| 653 | _aSymulacja | ||
| 658 | _aInżynieria i technika | ||
| 658 | _aFizyka i astronomia | ||
| 655 | 0 | _aRozprawa doktorska | |
| 700 | 1 |
_aKrzyżyński, Tomasz. _ePromotor |
|
| 700 | 1 |
_aKiczkowiak, Tomasz. _eRecenzja |
|
| 700 | 1 |
_aChudzikiewicz, Andrzej _eRecenzja |
|
| 710 | 2 | _aInstytut Mechatroniki Nanotechnologii i Techniki Próżniowej (Politechnika Koszalińska). | |
| 942 |
_cDOK _2UKD |
||
| 999 |
_c2385 _d2385 |
||