000 01947naa a2200253 i 4500
001 2700
003 KOSZ 005
005 20180430105247.0
008 150908s2008 pl | | |100 ||pol
040 _cBPK
_dKOSZ 005/EG
080 _a339.138
080 _a332.1
100 1 _aDELUGA, Włodzimierz.
_d1996 - .
_bPolitechnika Koszalińska - Instytut Ekonomi i Zarządzania,
_cZakład Marketingu
245 1 0 _aKierunki rozwoju gospodarczego regionów peryferyjnych w aspekcie marketingu /
_cWłodzimierz Deluga, Jacek Chotkowski.
500 _aDane z autopsji.
520 _aTreścią pracy jest analiza uwarunkowań wzrostu gospodarczego regionów o niższym poziomie rozwoju oraz przedstawienie roli marketingu w tym procesie. W ustaleniu kierunków rozwoju gospodarki regionu, jako wyjściowego elementu budowy strategii rozwoju, należy wykorzystać miejscowy potencjał (silne strony) oraz uwarunkowania przyrodnicze i ekonomiczne. Kluczowe czynniki poprawy konkurencyjności regionów peryferyjnych to zwiększenie budżetu lokalnego, aktywne poszukiwanie środków finansowych na cele rozwojowe oraz skuteczne pozyskiwanie inwestorów.
650 0 _aGospodarka.
650 0 _aMarketing terytorialny.
655 0 _aMateriały konferencyjne.
700 1 _aCHOTKOWSKI, Jacek.
_d1996 - .
_bPolitechnika Koszalińska - Instytut Ekonomii i Zarządzania,
_cZakład Badań Rynkowych
711 2 2 _aKonferencja Naukowa z cyklu Gospodarka i Państwo dla Społeczeństwa
_d(2009 ;
_cSiemiatycze, Polska).
773 0 _iW :
_tProblemy rozwoju regionu podlaskiego w okresie światowego kryzysu gospodarczego : Konferencja Naukowa z cyklu Gospodarka i Państwo dla Społeczeństwa / red. nauk. Paweł Soroka. -
_dWarszawa : Oficyna Wydaw. Warszawskiej Szkoły Zarządzania - Szkoły Wyższej, 2008. -
_gs. 85-99
_kMateriały i Studia - Warszawska Szkoła Zarządzania, Szkoła Wyższa
_z978-83-60882-16-0
942 _cROZ
_2UKD
999 _c2700
_d2700