| 000 | 01302nab a2200229 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | BPP | ||
| 003 | BPK | ||
| 005 | 20160108124934.0 | ||
| 008 | 140324s1993 pl f |000 0 pol | ||
| 040 | _cBPK | ||
| 080 | _a621.5/.6:532:378.091.3 | ||
| 100 |
_aMAJKA, Krzysztof. _d1973 - 1996. _bWyższa Szkoła Inżynierska w Koszalinie - Wydział Mechaniczny, _cZakład Termodynamiki i Chłodnictwa |
||
| 245 |
_aRola i znaczenie stanowisk wizualizacyjnych w dydaktyce termomechaniki płynów / _cKrzysztof Majka, Henryk Charun, Tadeusz Bohdal. |
||
| 260 | _c1993. | ||
| 500 | _aDane z autopsji. | ||
| 520 | _aPrzedstawiono przykłady oryginalnych konstrukcji dydaktycznych stanowisk wizualizacyjnych oraz zaprezentowano niektóre uzyskane efekty. Wykazano rolę i znaczenie tego typu stanowisk w procesie nauczania. | ||
| 650 | 0 | _aMechanika płynów. | |
| 773 |
_iW : _tCiepłownictwo, Ogrzewnictwo, Wentylacja. - _gR. 25, 1993, nr 2, s. 50-54 |
||
| 700 |
_aCHARUN, Henryk. _d1970 - 1996. _bWyższa Szkoła Inżynierska w Koszalinie - Instytut Konstrukcji i Eksploatacji Maszyn, _cZakład Termodynamiki i Chłodnictwa |
||
| 700 |
_aBOHDAL, Tadeusz. _d1976 - 1996. _bWyższa Szkoła Inżynierska w Koszalinie - Wydział Mechaniczny, _cZakład Termodynamiki i Chłodnictwa |
||
| 942 |
_cART _2UKD |
||
| 999 |
_c3125 _d3125 |
||