000 01302nab a2200229 i 4500
001 BPP
003 BPK
005 20160108124934.0
008 140324s1993 pl f |000 0 pol
040 _cBPK
080 _a621.5/.6:532:378.091.3
100 _aMAJKA, Krzysztof.
_d1973 - 1996.
_bWyższa Szkoła Inżynierska w Koszalinie - Wydział Mechaniczny,
_cZakład Termodynamiki i Chłodnictwa
245 _aRola i znaczenie stanowisk wizualizacyjnych w dydaktyce termomechaniki płynów /
_cKrzysztof Majka, Henryk Charun, Tadeusz Bohdal.
260 _c1993.
500 _aDane z autopsji.
520 _aPrzedstawiono przykłady oryginalnych konstrukcji dydaktycznych stanowisk wizualizacyjnych oraz zaprezentowano niektóre uzyskane efekty. Wykazano rolę i znaczenie tego typu stanowisk w procesie nauczania.
650 0 _aMechanika płynów.
773 _iW :
_tCiepłownictwo, Ogrzewnictwo, Wentylacja. -
_gR. 25, 1993, nr 2, s. 50-54
700 _aCHARUN, Henryk.
_d1970 - 1996.
_bWyższa Szkoła Inżynierska w Koszalinie - Instytut Konstrukcji i Eksploatacji Maszyn,
_cZakład Termodynamiki i Chłodnictwa
700 _aBOHDAL, Tadeusz.
_d1976 - 1996.
_bWyższa Szkoła Inżynierska w Koszalinie - Wydział Mechaniczny,
_cZakład Termodynamiki i Chłodnictwa
942 _cART
_2UKD
999 _c3125
_d3125