000 00948naa a2200217 i 4500
001 3273
003 KOSZ 005
005 20180223120003.0
008 150924s2008 pl | | |000 ||pol
040 _cKOSZ 005
_aKOSZ 005
_dKOSZ 005/HR
080 _a621.798
100 1 _aKLONOWSKA-MATYNIA, Maria.
_d1999 - .
_bPolitechnika Koszalińska - Instytut Ekonomii i Zarządzania,
_cZakład Ekonomii
245 1 0 _aZnaczenie opakowania w sprzedaży produktów mleczarskich /
_cMaria Klonowska-Matynia.
500 _aDane z autopsji.
520 _aW artykule zaprezentowano wyniki badań empirycznych, którym celem było zweryfikowanie głównych kryteriów zakupu produktów mleczarskich, ze szczególnym określeniem roli opakowania produktu.
650 0 _aProdukty mleczne.
650 0 _aOpakowania.
650 0 _aTechniki sprzedaży.
773 0 _iW :
_tOpakowanie. -
_g2008, R. 53, nr 2, s. 24-26
_x0030-3348
942 _cART
_2UKD
999 _c3273
_d3273